طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان افتتاح شد

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت امسال طرح سنجش نوآموزان در18 پایگاه در سطح استان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان افتتاح شد

مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبستان صیرفیان ناحیه یک شهر زنجان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: امسال بیش از ۲۱ هزار ۳۶۷ نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، در این طرح مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

علی اسماعیلی با قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در طرح سنجش نوآموزان عنوان کرد: امسال طرح سنجش نوآموزان در 18 پایگاه در سطح استان و با مشارکت نیروهای آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

اسماعیلی همچنین به ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی اشاره کرد و افزود: برای سال تحصیلی پیش رو در زمینه ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی در برخی مناطق چالش هایی وجود داشت که به لطف خدا و با مدیریت و تلاش همکاران، فضای خوب، آرام و منظم در ثبت نام دانش آموزان ابتدایی به ویژه در پایه اول حاکم است.

وی با تاکید بر ثبت نام همکاران در بیمه تکمیلی فرهنگیان در فرصت باقی مانده گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان در سال جاری، مسئله بیمه فرهنگیان بود که خدا را شاکر هستیم بیمه تکمیلی با شرایط خوب برای فرهنگیان فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار