معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

آموزش مهارت‌های استارتاپی به دانش‌آموزان‌ در فصل تابستان

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری اردوهای علمی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت به‌‌منظور آموزش مهارت‌های استارتاپی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های استارتاپی به دانش‌آموزان‌ در فصل تابستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان با اشاره به برگزاری رویداد استارتاپی آموزش مهارت‌های شغلی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان تهران، گفت: این دوره در راستای اجرای سیاست‌های کلان سازمان و همچنین با توجه به رویه تحولی این نهاد به منظور ایجاد اشتغال پایدار با بهره‌مندی از ظرفیت مشاغل خلاقانه و دانش‌بنیان، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد افزود: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوین و همچنین شناسائی ایده‌های خلاقانه در این حوزه است.

زمانیان بیان کرد: این دوره از نهم تیرماه با همکاری مرکز رشد شهرداری منطقه 10 تهران آغاز شده و تا پایان مرداد ماه با حضور روزانه 150 دانش‌آموز ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این رویداد در سه سانس مختلف برای دانش آموزان اجرا می‌شود، تصریح کرد: اولین مرحله رویداد در روزها چهارشنبه نهم تیرماه و دومین مرحله نیز امروز شنبه یازدهم تیرماه با حضور 300 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در راستای آموزش مهارت های شغلی در قالب اردوهای علمی و آموزشی برگزار شد.

وی خاطرنشان کردد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرداد ماه 2300 دانش آموز در این رویداد شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار