مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری:

افزایش آگاهی‌های سازمانی منجر به کاهش تخلفات اداری خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، هیات رسیدگی به تخلفات را بازوان نظارتی برای صیانت از سلامت اداری عنوان کرد و افزایش آگاهی‌های سازمانی را در کاهش تخلفات اداری موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آگاهی‌های سازمانی منجر به کاهش تخلفات اداری خواهد شد

ابوالفضل پریمی در گردهمایی دوره آموزشی اعضا هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری که اعضای هیات رسیدگی به تخلفات اداری (قطب 3 کشوری) استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و اردبیل حضور داشتند، اظهار داشت: کشور ایران چه از لحاظ تاریخی و چه از لحاظ جغرافیای سیاسی بدلیل اندیشه ناب اسلامی همیشه در معرض خطر دسیسه های دشمنان قرار گرفته است‌.

پریمی با بیان اینکه انقلاب ایران، انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان ساخت: اگر درصدد پیشبرد اهداف انقلاب هستیم بایستی تعلیم و تربیت پویایی داشته باشیم.

وی هیات های رسیدگی به تخلفات را آخرین نقطه نظارتی حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: اگر هیات های رسیدگی به تخلفات ضعیف باشند تمامی کارکردها و بروندادهای آموزش و پرورش ضعیف خواهند بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت در بخش دیگری از سخنانش گفت: حفظ استقلال هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در صدور رأی و اقدام در جهت کاهش بروز تخلفات اداری، از راهبردهای اصلی در این حوزه است.

پریمی با بیان اینکه ضمانت اجرایی کارکنان اداری در آموزش و پرورش هیات رسیدگی به تخلفات اداری است، گفت: تجربه نشان داده است، عدم اطلاع از قانون موجب تخلف کارکنان می‌شود.

پریمی با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش های تخصصی به نیروهای ستادی و صف در خصوص تخلفات اداری؛ خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات میدانی صورت گرفته ارائه آموزش های تخصصی منجر به ارتقای آگاهی های سازمانی و به تبع آن کاهش تخلفات اداری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار