در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیح چمران درخصوص برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت که برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبلیغاتی نیست و برای جذب سرمایه‌گذاری است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح چمران درخصوص برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تهران

مهدی چمران پیش از آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور شهردار در صحن شورا طبیعی است و میهمان ویژه نیست، گفت: هرچه ارتباط شهردار با شورا بیشتر باشد، بهتر خواهد بود و ما سعی می‌کنیم هر از چندگاهی از شهردار دعوت کنیم تا توضیحات و گزارشاتی را ارائه دهد.

رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران برای جلب سرمایه‌گذار انجام می‌شود، گفت: این اقدام انجام می‌شود که سرمایه‌گذاران جذب شوند و با برگزاری نمایشگاه به شهر، شهرداری و مردم کمک می‌شود و سرمایه‌گذاران نیز سود خود را می‌برند.

چمران افزود: نشست با شهرهای خواهرخوانده نیز به این دلیل است که بررسی شود چه کمک‌هایی می‌توانند انجام دهند.‌ این نمایشگاه تبلیغاتی نیست و سرمایه‌گذاران داخلی آمادگی مشارکت دارند اما برگزاری نمایشگاه فرصتی است که از شرایط اطمینان پیدا کنند. امیدواریم نتایج مثبتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هنوز اطلاعی از میزان هزینه‌های نمایشگاه نداریم، یادآور شد: تبلیغات این نمایشگاه برای دعوت از افراد است و به‌منظور اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و ضروری است. اگر انجام نشود مردم اطلاع نخواهند یافت که در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار