مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی ‌در سه قطب بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - کارشناس مسئول متوسطه اول آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله استانی در 9 محور در سه قطب بوشهر، برازجان و خورموج در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی ‌در سه قطب بوشهر برگزار شد

نگار زائری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله استانی در 9 محور و در 3 قطب بوشهر، برازجان و خورموج در حال برگزاری است.»

زائری گفت: «محورهایی که در شهرستان بوشهر اجرا می‌شوند عبارتند از ادبیات فارسی، ریاضی، علوم آزمایشگاهی و زبان خارجه که این چهار محور به میزبانی شهرستان بوشهر در پژوهش‌سرای دانش آموزی شهید خوشبخت بوشهر و دبیرستان تاریخی سعادت برگزار می شوند.»

کارشناس مسئول متوسطه اول شهرستان بوشهر افزود: «تاریخ برگزاری این چهار محور از روز ۱۱ تیرماه لغایت ۱۳ تیرماه از هفت صبح تا ۶ بعدازظهر است. با توجه به وسعت شهرستان بوشهر سنگین ترین محورها در این شهرستان برگزار می شود. سر جمع دانش آموزان شرکت کننده در مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرستان بوشهر ۴۰۰ نفر در سه محور فوق است که از این آمار ۱۲۱ نفر دانش آموز مربوط به خود شهرستان بوشهراست.»

زائری تصریح کرد: «مسابقات مذکور جهت رفاه حال دانش‌آموزان، برنامه‌هایی همچون بازدید از موزه تاریخی دبیرستان سعادت، پارک علم و فناوری، پژوهش‌سرای دانش آموزی شهید خوشبخت بوشهر و عمارت دهدشتی در نظر گرفته است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار