درخشش فرهنگیان اصفهانی در هفتمین دوره کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

اصفهان(پانا) _فرهنگیان استان اصفهان در مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان اصفهانی در هفتمین دوره کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز

زینت اشجع کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با پانا حوزه قرآنی را از حوزه های مهم و دارای اهمیت برشمرد و فعالیت و تلاش در آن را موجب هویت بخشی در جامعه اسلامی دانست و افزود: در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که درتیرماه که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، ۷نفر از نخبگان فرهنگی استان به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردندکه ۵ نفراز آنان حائز رتبه های نخست کشوری شدند.

وی افزود: در این مسابقات موسی معتمدی رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم، سید مهدی بنی هاشمی ر تبه اول رشته حفظ 10 جزء، معصومه صحرایی رتبه دوم رشته قرائت تحقیق، زهرا فرهادی رتبه برتر رشته روش تدریس احکام فائزه قضاوی رتبه برتر رشته حفظ 10 جزء را کسب کردند.

اشجع در ادامه ضمن تبریک به جامعه بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان استان اصفهان ، از زحمات کلیه فرهنگیان تشکر کرد و برای فرهنگیان، دانش آموزان و جامعه قرآنی استان در تمامی صحنه ها بویژه در صحنه‌های مختلف علمی و قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی آرزوی درخشش و توفیق روز افزون داشت.

خبرنگار:حسن تقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار