آغاز اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در امیدیه

امیدیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش امیدیه گفت طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در امیدیه

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در نشست هماهنگی کمیته آموزشی با بیان اینکه در دوران کرونا کاستی هایی در امر آموزش و نگرانی هایی در این خصوص به ویژه در مناطق کمتر برخوردار باعث افت تحصیلی شده است، افزود:این طرح شامل دو گروه دانش آموزان را می شود، گروه اول دانش آموزانی که بر اساس ضوابط در آیین نامه آموزشی نتوانستند حدنصاب ارزشیابی نمره قبولی را در خرداد ۱۴۰۱ کسب کنند و گروه دوم هم دانش آموزانی که بر اساس تحلیل نتایج پایانی خرداد ۱۴۰۱ که نمره حدنصاب قبولی را به دست آورده اند ولی خواهان مطالعه دقیق تر و نمره بهتر از نمره قبل هستند که بنام گروه یادگیری تعمیق گفته می شوند و نیازمند شرکت در کلاس های جبرانی و تقویتی شده‌اند.

وی در ادامه گفت: پس از دریافت شیوه نامه با برگزاری جلسه با مدیران مدارس و دریافت نظرات آنها نسبت انتخاب پایگاه و عناوین دروس در سطح منطقه اقدام کردیم.

کرایی در پایان این نشست با اشاره به اینکه این کلاسها به صورت رایگان برگزار می شوند بیان کرد: با تایید شورای عالی آموزش و پرورش نمرات گروه دوم چنانچه در شهریور ماه بیشتر از نمرات خرداد ماه باشند نمرات شهریور جایگزین نمرات خرداد ماه دانش‌آموزان ثبت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار