تیم «در انتهای الوند» تغییر کرد

تهران (پانا) - حامد مهربانی مجری برنامه «در انتهای الوند» طی تغییراتی که این برنامه به خود دیده است امروز صبح از آن خداحافظی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تیم «در انتهای الوند» تغییر کرد

به گزارش مهر، برنامه «در انتهای الوند» در یکی دو هفته اخیر دچار تغییراتی در تیم برنامه سازی و همچنین آیتم‌ها و ساختار شده است. امروز شنبه ۱۱ تیرماه نیز حامد مهربانی مجری اصلی برنامه از اجرای آن خداحافظی کرد و وحید رونقی مجری برنامه شد.

همزمان با شروع «در انتهای الوند» وحید رونقی نیز در استودیو حضور یافت و حامد مهربانی در شروع این قسمت از برنامه از تغییرات آن سخن گفت. مهربانی به تغییرات دکور اشاره و بیان کرد: یک اتفاق دیگر هم داریم که خیلی مهمتر از این دکور است و به نو شدن و بهتر شدن برنامه قطعاً کمک می‌کند و ان هم همراه شدن و اضافه شدن وحید رونقی است.

سپس وحید رونقی که پیش از این اجرای برنامه‌های مختلفی را بر عهده داشته است در بخش‌های مختلف با مجری کارشناسان برنامه و همچنین مهمان برنامه به گفتگو پرداخت.

مهربانی در پایان این قسمت از برنامه با اشاره به اینکه حضورش در «انتهای الوند» به دو سال و اندی طول رسیده است از این برنامه و مخاطبانش خداحافظی کرد.

رونقی هم خطاب به مهربانی گفت: با افتخار در این برنامه هستم و واقعاً تصورم این بود که در کنارت خواهم بود. حیف است چون این برنامه با حامد مهربانی شناخته می‌شد و حامد هم با «در انتهای الوند» شناخته می‌شد و اینکه حضورت را از ما دریغ می‌کنی حیف است.

بیشتر از یک ماه است که حامد بامروت نژاد مدیریت شبکه دو را بر عهده گرفته است که در این مدت تغییراتی در تیم برنامه‌ها و خروجی آنتن صورت گرفته است.

«در انتهای الوند» نیز از جمله برنامه‌هایی است که حالا با فاز تغییرات جدیدی رو به رو شده است. برخی دیگر از عوامل این برنامه نیز مدتی پیش تغییر کردند که از جمله آنها می‌توان به امیرحسین آذر تهیه کننده «در انتهای الوند» اشاره کرد.

در حال حاضر شنیده می‌شود امیرعلی آزادی که تهیه کننده برنامه‌هایی چون «سرچشمه» بوده است تهیه کنندگی برنامه را بر عهده گرفته است. همچنین محمدرضا شهبازی مجری و طنزپرداز سردبیری برنامه را بر عهده دارد.

«در انتهای الوند» در سال ۹۸ با اجرای نجمه جودکی روی آنتن شبکه دو رفت که هم به صورت صبحگاهی و هم شبانگاهی اجرا می‌شد. با خداحافظی نجمه جودکی حامد مهربانی که همزمان با او هم حضور داشت اجرای برنامه را بر عهده گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار