اعلام تقویم نهایی لیگ برتر تا روز سه‌شنبه

تهران (پانا) - مسئول کمیته سازمان لیگ برتر فوتبال از اعلام تقویم نهایی لیگ برتر تا روز سه‌شنبه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام تقویم نهایی لیگ برتر تا روز سه‌شنبه

سهیل مهدی روز شنبه در مورد برگزاری نشست هم‌اندیشی سازمان لیگ با مربیان و نمایندگان برخی باشگاه‌های لیگ برتری و غیبت بسیاری از سرمربیان اظهار کرد: وظیفه ما دعوت از سرمربیان بود تا صحبت‌های آنان را شنیده و ایرادها و مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی گفت: ما هم سعی کردیم نظرات اصلاحی دوستان را از ابتدای لیگ داشته باشیم. شاید سرمربیانی که به این نشست نیامدند نظری نداشتند، کار واجب‌تری داشتند که قضاوت را برعهده خودشان می‌گذاریم. قطعا برگزاری این جلسات می‌تواند به مربیان، کادرهای فنی، باشگاه‌ها و خود سازمان لیگ کمک کند.

مسئول کمیته سازمان لیگ در پاسخ سوالی که آیا زمان شروع لیگ برتر و همچنین زمان قرعه‌کشی فصل جدید بیان کرد: تاریخ لیگ تقریبا نهایی شده است. البته سرمربیان نظراتی داشتند که سعی می‌کنیم آنها را نیز اعمال کنیم. اگر نکته‌ای هم وجود دارد باید سرمربی تیم ملی درمیان بگذاریم. نظر او هم باید جلب شود. فکر می کنم تا روز سه‌شنبه بتوانیم تقویم نهایی لیگ را دقیق اعلام کنیم. قرعه‌کشی را نیز متناسب با آن تقویت اعلام خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا سوپرجام قبل از لیگ برگزار می‌شود پاسخ داد: اصلی‌ترین نکته ما همین است. به واسطه ایام محرم اگر بتوانیم زمان این بازی را تغییر بدهیم و دیرتر لیگ را شروع کنیم، با توجه به محدودیت کمپ تیم ملی و زمان اضافه‌ای که اسکوچیچ از ما خواسته، باید زمان‌ها را به هم نزدیک کنیم. طبیعی است که سوپرجام باید قبل از لیگ برگزار شود و قشنگ‌ترین حالت همین است.

وی افزود: اگر نتوانیم نظر همه مربیان به ویژه سرمربی تیم ملی را جلب کنیم و مساعدت او را نداشته باشیم، ‌باید تاریخ دیگری برای سوپرجام درنظر بگیریم زیرا نظر اسکوچیچ و اردوی تیم ملی برای ما خیلی مهم است.

مهدی درباره اینکه آیا امروز سرمربیان موافق برنامه پیشنهادی‌اش بودند یا مخالف گفت:‌ این جلسه مربوطه به موافقت و مخالفت نبود. جلسه جلب نظرات و هم‌اندیشی بود. ما یک نظر داشتیم و دوستان نیز نظر خود را طبق تقویم پیشنهادی اعلام کردند. جمع‌بندی نهایی لیگ را روز سه‌شنبه اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چند روز یکبار قرار است بازی‌های لیگ برگزار شود، افزود: اگر بازی‌ها را هفته‌ای یکبار برگزار کنیم، مسابقات پایان هفته برگزار خواهد شد. بارها دوستان از من این سؤال را پرسیده‌اند. طبیعی است ۷ روز یکبار بازی نداریم و فواصل مسابقات ۵ یا ۶ روزه است، به همین دلیل برگزاری مسابقات در پایان هفته چرخشی خواهد شد. سعی می‌کنیم تقویم را به روزهایی که تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند یا پای گیرنده‌ها بنشیند نزدیک کنیم. اما این موضوع اجتناب‌ناپذیر است که نمی‌توانیم هر جمعه بازی برگزار کنیم زیرا برنامه ما قبل از جام جهانی فشرده است و نمی‌توانیم فقط جمعه بازی کنیم. تلاش داریم قبل از جام جهانی نیم‌فصل لیگ را به اتمام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار