سخنگوی دولت:

همه دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر باید کنار یکدیگر قرار گیرند

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت مواد مخدر اصلی‌ترین سرمایه کشور یعنی سرمایه انسانی را هدف قرار داده است و سعی در تضعیف آن دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
همه دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر باید کنار یکدیگر قرار گیرند

علی بهادری جهرمی با حضور در ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بازدید از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر با دبیرکل ستاد گفت‌وگو کرد و در جریان آخرین اقدامات این ستاد و سایر دستگاه‌ها در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه هدف‌گذاری مواد مخدر، ضربه زدن به اصلی‌ترین سرمایه هر کشوری یعنی سرمایه انسانی است، جایگاه استراتژیکی برای هر دولتی دارد تا با آن مبارزه کند؛ چرا که مواد مخدر اصلی‌ترین سرمایه آن کشور را هدف قرار داده است و سعی در تضعیف آن دارد.

سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر، همه دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر قرار گیرند، ادامه داد: این نمایشگاه، مجموعه کوچکی از دستاوردهای نظام در مبارزه با مواد مخدر است و نشان داد که ستاد توانسته نقش ستادی، هماهنگ‌کنندگی و فرابخشی را در فعال‌سازی هر بخش در حوزه تخصصی خود ایفا کند. به‌طور مثال وزارت ورزش از طریق ورزش حتی در روستاها، وزارت ارشاد با ساخت بازی‌های یارانه‌ای و وزارت بهداشت با تولید داروها توانسته‌اند، نقش خود را در مبارزه با مواد مخدر پیدا کنند، در واقع این الگوی موفقی از همکاری و هم‌افزایی بین بخشی است که در این حوزه انجام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم این مسیر نتیجه مقابله مؤثر در مبارزه با مواد مخدر باشد، تصریح کرد: با این مسیر به جلو، می‌توان آینده هر چه روشن را در این راه رقم زد و شاهدش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار