مشاور جوان استاندار بوشهر :

خودباوری ظرفیت بزرگ جوانان است

بوشهر(پانا)_ مشاورجوان استاندار بوشهرگفت خودباوری ظرفیت بزرگ جوانان است که باید شکوفا شود.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خودباوری ظرفیت بزرگ جوانان است

علیرضا تقوی نیا در جمع شماری از جوانان شهرستان دیر اظهار کرد:باید اعتماد به نفس داشته باشیم و بفهمیم که در سطح ملی حرف برای گفتن داریم.

تقوی نیا گفت: یکی از اهداف انقلاب فراهم کردن زمینه برای رشد و پیشرفت همگان بود و امروز شرایط، نوید آینده ای درخشان را می دهد، مهم این است که خودباوری داشته باشیم و ظرفیت های درونی خود را شکوفا کنیم.

مشاوراستاندار بوشهر در امور جوانان با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: در دنیای نابرابری قرار گرفته ایم که قوانینش را به ما تحمیل می کند، لذا باید خود را قوی کنیم.

تقوی نیا حس امیدواری در جوانان را مورد تاکید قرارداد و افزود: دشمن تلاش می کند حس ناامیدی را به جامعه ما القا کند و نباید این گمانه شکل بگیرد که نظام اسلامی قادر به حل مشکلات نیست لذا با وجود همه این تلاش ها دستاوردهای بی نظیری در انقلاب اسلامی داشته ایم.

وی ادامه داد: استاندار بوشهر نگاه و اهتمام جدی و ویژه ای به جوانان دارد و در تلاش است در راستای جوان گرایی حرکت کند و مسئولیت دارم صدای جوانان را به مدیران کل و استاندار انتقال دهم.

وی اضافه کرد: مشاور جوان نیروی اجرایی نیست بلکه نیروی نظارتی و مشورتی است که در تصمیم گیری ها و راهبردها مشارکت می کند.

تقوی نیا گفت : یکی از اهداف تشکیل جلسات با جوانان شناخت ظرفیت های جوانان در شهرستان ها و معرفی آنها به نهادها و ادارات است.

وی یادآورشد: آینده بسیار روشن است و با تلاش دولت و یاری مردم بر مشکلات اقتصادی نیز فائق خواهیم آمد.

وی گفت: دیر شهرستان محرومی نیست بلکه برخوردار است و وضعیت فعلی این شهرستان قابل مقایسه با گذشته نیست اما باید بیشتر تلاش کنیم.

مشاور فرماندار دیر در امور جوانان گفت: جذب و سازماندهی جوانان صاحب فکر، جمع آوری ایده ها و طرح های جوانان و ارائه آن به فرماندار از مسئولیت های مشاور جوان فرماندار است.

حسین فخرایی افزود: در جهت توسعه و ارتقا سطح علمی و تصمیم گیری انجام فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در عرصه های مختلف جوانان تلاش خواهیم کرد.

مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر گفت: معرفی جوانان و دانش آموزان موفق و استعدادیابی جوانان و نوجوانان از اهداف این پایگاه خبری است.

محمدرضا تنو افزود: در زمان حاضر ۸۰ نفر عضو این پایگاه خبری هستند و ۵۵ جوان مستعد و نخبه در سطح شهرستان ها به مسئولان معرفی و با دستگاهها در جهت حمایت از جوانان تفاهمنامه منعقد شده است.

در ادامه هر کدام از جوانان به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار