مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خبر داد:

فن‌بازار استان البرز رتبه سوم کشور را به‌دست آورد

کرج (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز عنوان کرد در هجدهمین نشست سراسری فن‌بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور، فن بازار استان البرز حائز مقام سوم شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فن‌بازار استان البرز رتبه سوم کشور را به‌دست آورد

در آیین اختتامیه هجدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه ای و تخصصی کشور که با حضور ریاست و سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاونین وزیر صمت و مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شبکه فن بازار ملی ایران برگزار شد از مدیر فن بازار البرز به عنوان مدیر نمونه کشوری و از کارگزار فن بازار این استان به عنوان دفتر نمونه کارگزاری کشور، تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا عقاب نشین، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز ضمن اعلام خبر کسب رتبه سوم در بین فن بازارهای سراسر کشور توسط فن بازار استان البرز تصریح کرد: فن‌بازار به معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات فناوری به شمار می رود که در آن همچون یک بنگاه معاملات فناوری با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی در نهایت طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته به یکدیگر نزدیک شده و بین آنها مبادله شکل می گیرد.

وی ادامه داد: شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌فنی و سایر فعالیت‌های حرفه‌ای که منجر به «توسعه بازار فناوری» می‌شود از جمله نقش‌های اساسی فن‌بازارها است.

عقاب نشین افزود: مزایای فراوانی در ایجاد و راه‌اندازی فن ‌بازارهای منطقه‌ای وجود دارد که از جمله این مزایا می توان به تسهیل معرفی و بازاریابی محصولات شرکتها و موسسات هر منطقه یا استان در کل کشور، همکاری و تعامل در فروش تجهیزات و فناوری های شرکتها و موسسات عضو، تسریع در شناسایی نیازها و مشکلات واحدهای فناوری و تولیدی استان برای حل آنها و ارائه خدمات تخصصی فناوری مورد نیاز به اعضای فن بازار منطقه‌ای اشاره کرد.

بنا به گفته این مقام مسئول در هجدهمین نشست سراسری فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی کشور که با هدف هم‌افزایی فن‌بازار‌های سراسر کشور در قزوین برگزار شد فن بازار منطقه ای البرز از میان 30 فن بازار استانی، حائز مقام سوم شد.

وی خاطرنشان کرد: فن بازار منطقه ای البرز زیر نظر شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، کارشناسایی و رفع نیاز فناورانه، بازاریابی و ‌فروش محصولات فناورانه و جذب سرمایه گذار برای شرکت های دانش بنیان و‌ فناور را برعهده دارد.

عقاب نشین در پایان اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مسیر خدمت رسانی به واحدهای صنعتی از طریق فن بازار تداوم خواهد داشت و در سال جاری رویکرد و فعالیت های فن بازار بیشتر بر روی حمایت از دانش بنیان ها متمرکز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار