حسین عبادتی در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد

مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور در مشهد مقدس گردهم می‌آیند

تهران (پانا) - نخستین نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور در سال جاری، روزهای یکشنبه و دوشنبه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور در مشهد مقدس گردهم می‌آیند

حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور به پانا گفت: ان‌شاءالله در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مشهد مقدس، میزبان مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور، معاونین ستادی و البته برخی از مدیران ستادی خواهیم بود.

وی درباره اهداف این نشست، اظهار داشت: در پی آن هستیم که برنامه‌های دانش‌آموزی سال 1401 را با تمرکز بر برنامه‌های تابستانی مرور و مراحل اجرایی شدن آن‌ها را بررسی کنیم. چراکه اکنون پس از دوسال با مبحث اوقات فراغت به طور جدی مواجه هستیم و از این منظر، بسیار مهم است که این برنامه‌ها با کیفیت قابل قبولی ارائه شود.

عبادتی افزود: این نشست فرصت مناسبی برای بررسی موانع و مشکلات احتمالی در مسیر اجرای برنامه‌ها و نیز یافتن راهکار با تفکر گروهی و خرد جمعی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: در نشست مشهد، زمان‌های ویژه‌ای در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد تا به بیان دغدغه‌ها، مسائل، پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود بپردازند.

وی تاکید کرد: نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور فرصت مناسبی است که پروژه‌هایی که تجربه‌های موثر و موفقی را کسب کرده‌اند با دیگران به اشتراک گذاشته شوند.

عبادتی تصریح کرد: البته اقتضائات بومی همواره مورد توجه ما بوده است و این امکان و فرصت در اختیار استان‌ها قرار دارد که بر اساس شرایط بومی و جغرافیایی خود برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار