برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آمادگی برای ازدواج

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی ازدواج برای ۴۸ هزار نفر از مددجویان طی یک سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آمادگی برای ازدواج

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری با اعلام این خبر افزود: کمیته امداد با هدف تقویت نهاد خانواده و تحکیم ازدواج خانواده‌های تحت حمایت اقدام به برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی ازدواج برای مددجویان می‌کند که در این راستا طی یکسال گذشته ۴۸ هزار و ۸۱۳ نفر از این خدمات برخوردار شده‌اند.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت آمادگی برای ازدواج را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج دانست و گفت: در همین زمینه طی یکسال گذشته ۸۰ هزار نفر از دختران و پسران جوان و در آستانه ازدواج در کلاس‌های آمادگی ازدواج کمیته امداد شرکت کرده‌اند.

جعفری با بیان اینکه در این کلاس‌ها آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جوانان ارائه می‌شود، تاکید کرد: سبک زندگی اسلامی و ایرانی، انتخاب صحیح همسر و مبانی تحکیم خانواده در این دوره‌ها به دختران و پسران در آستانه ازدواج و زوجین جوان آموزش داده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار