فرزاد آشوبی: پرسپولیس مراقب باشد؛ ۲ تیم مدعی دیگر هم تیم خوبی بسته‌اند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم شانس اول قهرمانی است اما نباید تیم‌های دیگر را دست کم گرفت.

کد مطلب: ۱۲۹۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرزاد آشوبی:  پرسپولیس مراقب باشد؛ ۲ تیم مدعی دیگر هم تیم خوبی بسته‌اند

به گزارش خبرورزشی، فرزاد آشوبی با بیان این جمله گفت: در اینکه آقای یحیی گل محمدی تیم خوبی جمع کرده شکی نیست. تیمی که می تواند شانس اول قهرمانی در فصل جدید باشد اما باید مراقب بوده و سایر تیم ها را دست کم نگیرد.

وی ادامه داد: به نظر من سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دست به کار شده و نفرات خوبی را خریده اند. به نظرم این دو هم می توانند مدعی قهرمانی باشند و در این میان تیمی موفق تر است که زودتر هماهنگ شود.

هافبک سابق پرسپولیس که به همراه این تیم قهرمان لیگ هفتم شده با اشاره بر لزوم خرید مهاجم، یادآور شد: درحال حاضر مهم ترین دغدغه هواداران پرسپولیس و حتی خود آقای یحیی گل محمدی خرید مهاجم گلزن است. مهاجمی که ششدانگ و گلزن باشد. البته من شنیدم سرمربی پرسپولیس دنبال خرید دو مهاجم خارجی است و باشگاه باید هر چه زودتر در این راستا اقدام کند.

آشوبی خاطرنشان کرد: یک تیم فوتبال باید بالانس باشد. بنابراین وقتی شما دروازه بان، دفاع و هافبک های خوبی خریده اید باید در خط حمله هم خریدهای مناسبی داشته باشید که توپ ها را به ثمر برسانند. شکی وجود ندارد سرمربی پرسپولیس با دقت و آنالیزفراوان برای پوشش نقاط ضعف تیمش اقدام به خرید بازیکن کرده و برهمین اساس هم اعلام کرده است که به دو مهاجم خارجی نیاز دارد.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: من شنیدم مهاجم برزیلی مورد نظر پرسپولیس تمریناتش را در تیم خود ویزلا آغاز کرده است. به هر حال او تحت قرارداد این باشگاه است و پرسپولیس باید مبلغ درخواستی ویزلا را پرداخت کند. کاسیانو ظاهرا مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی است و هر چه زودتر به تهران بیاید و کنار سایر بچه ها تمرین کند زودتر به هماهنگی می رسد. بنابراین انتظار می رود مسئولان باشگاه اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

از فرزاد آشوبی در خصوص اینکه پیش بینی می کند کدام بازیکن بهترین خرید پرسپولیس در فصل جدید می شود پرسیدیم که جواب داد: از الان نمی توان پیش بینی کرد یا حدس زد که چه کسی بهترین بازیکن می شود. بازیکنی بهترین می شود که با تمرکز فراوان تمرینات پیش فصل را پشت سرگذاشته و به دور از حواشی باز هم با تمرکز وارد مسابقات شده و زودتر با تیم هماهنگ شود. البته اغلب خریدهای جدید پرسپولیس از تجربه ای بالا و گرانبها برخوردارند اما بازی در تیم بزرگ و پرطرفدار پرسپولیس نیز شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم همه بچه های جدید و هم قدیمی ها بتوانند با قدرت لیگ برتر را آغاز کرده و در نهایت لبخند را روی لب هواداران بیاورند. پرسپولیس قهرمانی فصل گذشته را به استقلال واگذار کرد و حالا طرفداران این تیم دوست دارند قهرمان لیگ برتر شوند و این خواسته فقط با شروع خوب پیش فصل و تمرکز کامل به علاوه تلاش باشگاه برای جلوگیری از حواشی یا نظم مالی و پرداخت های به موقع حاصل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار