۵۰۰ هزار شغل در روستاها و مناطق محروم ایجاد می‌شود

تهران (پانا) - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور اعلام کرد امسال با همت نهادهای انقلابی و دستگاه‌های ذیربط، ۵۰۰ هزار شغل در مناطق روستایی و محروم ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۵۰۰ هزار شغل در روستاها و مناطق محروم ایجاد می‌شود

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید امیرحسین مدنی در حاشیه بازدید و افتتاح طرح تولید نخ کش حریر در مشهد تاکید کرد: تاکنون حدودا ۸۰ هزار شغل از ابتدای سال در مناطق روستایی و حاشیه ای و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ایجاد شده است که با تخصیص اعتبارات ۱۴۰۱ این روند سرعت می گیرد.

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی تاکید کرد: امسال در روستاها و مناطق محروم هدف گذاری ایجاد ۳۰۰ هزار شغل خرد و خانگی شده است که بار اصلی به دوش سازمان بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید ، کمیته امداد و بنیاد برکت است.
وی اضافه کرد: امسال احیای ۲۰۰۰ واحد اقتصادی خرد، کوچک و متوسط در مناطق روستایی و محروم در دستور کار قرار دارد که ۴۰۰ واحد آن تا کنون احیا شده است.
مدنی تاکید کرد: در نخستین شورای عالی جهاد سازنگی نیز یکی از دستورات اصلی جلسه رونق اقنصادی روستاهاست و ان شاءالله در خصوص جهش تولید ، نوآوری در روستاها و اشتغال همچنین تسهیل شرایط سرمایه گذاری در روستاها تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار