کارشناس سلامت منطقه کهریزک:

مبارزه با موادمخدر وظیفه همه اقشار جامعه است

کهریزک (پانا) - کارشناس مراقبت و سلامت منطقه کهریزک از برپایی ایستگاه فرهنگی آموزش و پرورش منطقه کهریزک در نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در فرهنگسرای ولاء شهرری، خبر داد و گفت استفاده از مواد مخدر یک معضل اجتماعی بوده و سرمنشأ بسیاری از آسیب‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مبارزه با موادمخدر وظیفه همه اقشار جامعه است

فاطمه شفیعی، کارشناس مراقبت و سلامت منطقه کهریزک در این‌باره بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ‌سازی، ترویج و آگاهی‌بخشی آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با عوارض و آسیب‌های مواد مخدر است که در حال حاضر به‌ عنوان یک معضل اجتماعی بوده و سر منشأ بسیاری از آسیب‌ها است.

وی در ادامه افزود: مبارزه با مواد مخدر برای همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه وظیفه است و همگان باید در راستای آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه پیامدهای مواد مخدر مشارکت کنند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه مواد مخدر همایشی در این خصوص برگزار شد و در پایان مراسم سردار محمد مسعود زاهدیان مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، علی اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک، محمد قاسمی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر مسئولین از ایستگاه‌های فرهنگی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار