علاقه مهاجم سرشناس به سرخپوش شدن؛ پیمان بابایی سرخ‌پوش می‌شود

تهران (پانا) - پرسپولیس این روزها همچنان به دنبال جذب بازیکن در خط حمله است. یحیی گل محمدی دیروز اعلام کرد با جذب ۲ مهاجم تیمش برای فصل آینده تکمیل خواهد شد. سرمربی پرسپولیس در حالی این موضوع را مطرح کرده که به جز کاسیانو عملا گزینه دیگری در لیست سرخ‌ها وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
علاقه مهاجم سرشناس به سرخپوش شدن؛ پیمان بابایی سرخ‌پوش می‌شود

پرسپولیس احتمالا به زودی قرارداد این بازیکن را نهایی خواهد کرد اما گزینه دوم سرخ‌ها کدام بازیکن خواهد بود؟ گادوین منشا مهاجم مس رفسنجان هم که گفته می‌شد در لیست پرسپولیس قرار دارد به دلیل پیشنهاد سنگینی که داده بود در نهایت سرخپوش شدنش منتفی شد.

به این ترتیب احتمالا یا یحیی گل محمدی باید به فکر گزینه دوم خارجی باشد و یا سراغ بازیکنان داخلی برود. در میان بازیکنان داخلی چهره چندان شاخصی باقی نمانده به جز یک بازیکن؛ پیمان بابابی.

بابایی این روزها از چند تیم از جمله سپاهان پیشنهاد دارد اما همچنان امیدوار به حضور در پرسپولیس است. گزینه سرخ‌ها در یکی دو فصل اخیر به یکباره از اولویت‌های یحیی خارج شد اما شاید در روزهای آینده دوباره پرسپولیس سراغ او برود.

باید منتظر ماند و دید روند نقل و انتقالات پرسپولیس در روزهای آینده به چه صورت ادامه خواهد یافت. شاید حضور بابایی و کاسیانو پرونده نقل و انتقالات سرخ‌ها را ببندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار