بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه رئیس اداره استخدام وزارت آموزش و پرورش از روند انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی در سال ۱۴۰۰ بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در حاشیه این بازدید با اشاره به آغاز فرایند مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، گفت: تحویل و بررسی مدارک و معاینه پزشکی از روز سه شنبه هفتم تیر ماه جاری آغاز شده و مصاحبه نیز از چهارشنبه هشتم تیرماه جاری آغاز و تا ۱۶ تیر ماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: در مرحله اول این آزمون یک‌هزار و ۷۸۸ نفر شامل ۷۴۹ نفر آقا و ۹۹۴ نفر خانم پذیرش شده اند و حدود یک سوم این افراد بعد از انجام مصاحبه و بررسی مدارک و معاینه پزشکی به صورت پیمانی در آموزش و پرورش استان مشغول به کار می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به انجام مصاحبه در پردیس خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان، گفت: با توجه به اهمیت به کارگیری معلمانی پویا، پذیرش و گزینش نیروهایی متخصص، متعهد و کارآمد در دستور کار است.

رضا رضایی گفت: مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی در سه بخش معاینات اداری، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر و خواجه نصیر به مدت ۱۱ روز انجام می شود.

بر پایه این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه محسن جهان تیغ، رئیس اداره استخدام وزارت آموزش و پرورش از روند انجام مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی در سال ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیر و شهید باهنر بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار