معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

مجلس دانش‌آموزی امید را در جامعه تزریق کند

مشهد(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان‌رضوی تأکید کرد مجلس دانش‌آموزی باید امید را جامعه تزریق کند، امروز شرایط اقتصادی پیچیده شده است، اما نباید ناامید شد و شما هم باید امیدواری را به دل جامعه دانش‌آموزی انتقال دهید.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی امید را در جامعه تزریق کند

محمود رضایی در نشست افتتاحیه مجلس دانش آموزی پسران استان گفت: شما نماینده ۵۶۰ هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم استان هستید، همچنین نماینده بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز استان یعنی یک دهم دانش آموزان کشور که در خراسان رضوی تحصیل می کنند، هستید. شما باید به نقش ارزشمند خودتان پی ببرید. آینده کشور و دنیا از آن شما است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ۳۶ هزار شهید دانش آموز گفت: شهدای دانش آموز در زمان خودشان رسالتشان را به درستی انجام دادند، شهید فهمیده در زمان خود جایگاه و وظیفه خود را شناخت و به آن عمل کرد. امروز کشور ما از نظر نظامی و جنگ سخت سرآمد است و در مسائل جنگ نرم مشکلاتی داریم که دشمن نفوذ کرده است، شما باید به این موضوع ورود و نقش آفرینی کنید.

وی گفت: شما در مجلس دانش آموزی تمرین می کنید برای نقش آفرینی های بزرگ تر و مهم تر در آینده جامعه، در سند تحول بنیادین به دنبال تربیت دانش آموزانی هستیم که آرمان خواه، با نگاه جهادی، عملکرد انقلابی و وفادار به نظام و دین و رهبری باشند. مرکز ثقل نظام در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند.

وی گفت: شما را بر اساس توانمندی هایتان انتخاب کردند و چون شایسته بودید و مقبولیت داشتید و انتخاب شدید، ما امروز به دانش آموزان تمام ساحتی نیازمندیم. شما خودتان را باور کردید و هر جا جوانان ما به این باور رسیدند اتفاقات خوب و بزرگی افتاده است. هر وقت ما به دانش آموزان اعتماد کردیم موفق بوده ایم.

وی بیان کرد: دانش آموزان باید با دستاورد های انقلاب آشنایی داشته باشند، این دستاوردها حاصل زحمات شهدا و جوانان انقلابی این کشور است.

رضایی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی که با زحمات زیاد بدست آمده رسالت مجلس دانش آموزی تبیین این دستاوردها برای دانش آموزان است، مجلس دانش آموزی می تواند تاثیرگذار باشد.

وی گفت: باید مجلس دانش آموزی امید را در جامعه تزریق کند، در دوره ای جنگ داشتیم، تحریم شدیم و درگیر بیماری کرونا شدیم، اما زندگی جریان داشت. تعلیم و تربیت در دوران کرونا در فضای مجازی ادامه پیدا کرد و جاری بود. امروز شرایط اقتصادی پیچیده شده است، اما ناامید نیستیم و شما هم باید امیدواری را به دل جامعه دانش آموزی انتقال دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار