معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ٣ مشهد:

سازمان دانش‌آموزی محوری برای هدایت دانش‌آموزان در مسیر درست است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه ٣ مشهد عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی محوری برای هدایت دانش‌آموزان در مسیر درست است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی محوری برای هدایت دانش‌آموزان در مسیر درست است

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دختر منتخب طرح و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۳ مشهد مقدس و نیز آیین افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت دختران این ناحیه برگزار شد.

غلامحسین غفوری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس در این مراسم، ضمن تشکر از همه کسانی که برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش می کنند، گفت: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از دانش آموزان فعال در فعالیت های حوزه سازمان دانش آموزی، شورای دانش آموزی و تشکل های دانش آموزی است.

وی به فضیلت های چهارده گانه اشاره کرد و گفت: هر کدام از این فضیلت ها به همراه خود سخنی دارد و توجه به این سخنان، حائز اهمیت است. فضیلت های انسانی هم چیزی جز محبت، دوستی و از خودگذشتگی نیست که باید همه آنها، در کنار هم باشند. تشکل های دانش آموزی و شورای دانش آموزی، برنامه هایی دانش آموز محور است.

غلامحسین غفوری در ادامه افزود: هدف سازمان دانش آموزی این است که فرزندان ما بیاموزند با رعایت فضیلت های اخلاقی در کنار انسانیت و محبت، آینده ای روشن را برای خود و همنوعانشان رقم بزنند.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر که ما درگیر ویروس کرونا بودیم مدارس و دانش آموزان مورد تحلیل قرار گرفتند. در دوران مجازی بودن آموزش ها، تشکل های دانش آموزی به ما کمک کردند تا از این بحران به طور مناسب بیرون بیاییم. اگر امروزه مشکلاتی وجود دارد ما باید دست به دست هم دهیم و به دانش‌آموزان آنچنان که شایسته است توجه کنیم و به کمک جوانان بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: ما باید با الگو گرفتن از انسان های وارسته همچون امامان و ائمه اطهار (ع) در مسیرهای پیش رو قدم برداریم و اگر از این راه منحرف شویم، سرنوشت خوبی در انتظار ما نخواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: نگار حمیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار