معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱:

آماده‌سازی فضاهای پرورشی و اماکن ورزشی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 از آماده‌سازی فضاهای پرورشی و اماکن ورزشی منطقه در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی فضاهای پرورشی و اماکن ورزشی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین

حسین بختیاری؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 گفت: پس از دوران رکود فعالیت های حضوری آموزشی و تربیتی و عدم فعالیت حضوری در اماکن تربیتی، همزمان با بازگشایی حضوری مدارس، برنامه ریزی ها برای تجهیز اماکن ورزشی، دارالقرآن و کانون انجام شد تا برای ایام تابستان و غنی سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان منطقه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دوران کرونا باعث استفاده بی حد و حصر دانش آموزان از فضای مجازی شد و آسیب های جسمی و روحی زیادی به دانش آموزان وارد کرد. از این رو استفاده از فضاهای ورزشی و برنامه های فرهنگی و تربیتی و اردویی برای کاهش این آسیب ها بسیار اثرگذار خواهد بود. به همین منظور، فضاهای پرورشی و اماکن ورزشی منطقه در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آماده سازی شده اند.

بختیاری به معرفی فضاهای پرورشی منطقه پرداخت و گفت: کانون فرهنگی تربیتی حر و دارالقرآن یاران امام خمینی (ره) پذیرای دانش آموزان در رشته های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی و سالن ورزشی همام، ورزشگاه شهید ربطی و استخر شهید نجفی پذیرای دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی در ایام تابستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار