افتتاح نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - نمایشگاه محصولات دانش‌‌بنیان، فناور و خلاق سیستان و بلوچستان در سفر رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به این استان، افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان

به گزارش مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، نمایشگاه محصولات دانش بنیان، فناور و خلاق استان سیستان و بلوچستان، امروز چهارشنبه با حضور محمد‌صادق خیاطیان، رئیس این مرکز، حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس پارک علم و فناوری استان و جمع دیگری از مسئولان استانی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان، افتتاح شد.

خیاطیان و هیئت همراه در این بازدید، از نزدیک با توانمندی‌ها و محصولات مربوط به شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق استان آشنا شدند و با مدیران این شرکت‌ها به گفتگو پرداختند.

در این نمایشگاه، ۲۴ شرکت دانش بنیان، ۱۴۰ شرکت فناور و ۳۷ شرکت خلاق حضور دارند.

این نمایشگاه از امروز چهارشنبه هشتم تیر در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی زاهدان، برپا شده است و برگزاری آن تا دهم تیر، ادامه خواهد داشت.

هم‌اکنون ۳۴ شرکت دانش بنیان، ۴۳ شرکت خلاق و ۸۰ شرکت دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان مستقر هستند و ۱۲۱ شرکت نیز در چرخه اخذ مجوز دانش بنیانی از معاونت علمی و فناوری قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار