ایجاد کارگروه اندیشه‌ورزان دادگستری در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل از ایجاد کارگروه اندیشه‌ورزان دادگستری اردبیل با عضویت صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد کارگروه اندیشه‌ورزان دادگستری در اردبیل

جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در جلسه مشترک مدیران دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و دستگاه‌های فرهنگی استان اظهار کرد: کارگروه اندیشه ورزان به همت دادگستری اردبیل با عضویت صاحب نظران حوزه‌های مختلف استان ایجاد شد.

وی هدف از تشکیل کارگروه اندیشه ورزان در دادگستری استان گسترده بودن حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم و بهره‌گیری از متخصصین صاحب دغدغه در زمینه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، عمرانی، پزشکی و بهداشتی، مدیریتی، ورزشی دانست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تصریح کرد: هسته اصلی این کارگروه با عضویت صاحب نظران شاغل در دادگستری و حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در حال شکل‌گیری است.

آفاقی با تشریح ارزش و اهمیت پژوهش و تحقیق، به استفاده از صاحب نظران در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها تاکید کرد.

وی ادامه داد: در مأموریت خطیر پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم، تدوین نسخه واحد برای زمان و مکان‌های مختلف، نگاهی غیر عالمانه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان از تقویت و تشدید رویکرد سیاست پیشگیری منطقه‌ای دستگاه قضائی در برنامه‌های سال جاری دادگستری استان اردبیل از آغاز سال خبر داد.

آفاقی گفت: در تدوین برنامه‌های پیشگیرانه باید شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی و تفاوت‌ها مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار