هنرمندان اتیسم، سندروم دان و سی پی به صحنه می‌روند

تهران (پانا) - کنسرت گروه «مهر و ما» اواخر تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان اتیسم، سندروم دان و سی پی به صحنه می‌روند

به گزارش روابط عمومی پروژه، عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» گفت: کنسرت گروه «مهر و ما» پنج شنبه ۳۰ تیر ماه سال جاری در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود که این گروه متشکل از افرادی است که اتیسم، سندروم دان و سی پی هستند.

موسس گروه «مهر و ما» در ادامه بیان کرد: این گروه بهمن ماه سال گذشته در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد و قرار است کنسرت های این گروه در تابستان ادامه یابد زیرا کنسرت های قبلی مورد توجه بسیاری از هنر دوستان قرار گرفته است.

موسس گروه «مهر و ما» تاکید کرد: این هنرمندان از لحاظ آمادگی به حدی رسیده اند که فقط دو ماه برای هر کنسرت تمرین می کنند و هر روز که می گذرد بیشتر به توانایی های آنها پی می بریم. این بچه ها واقعا باهوش و هوشیار هستند و خیلی خوشحالیم که کنسرت های آنها مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: امیر شیرزادی،امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی،
سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده،عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مریم قانعی، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پور مقدم، نیلوفر روحانی و ...از اعضای گروه «مهر و ما» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار