مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ایجاد امنیت روحی و روانی جزو وظایف هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت ایجاد امنیت روحی و روانی جزو وظایف هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد امنیت روحی و روانی جزو وظایف هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گردهمایی دوره آموزشی اعضا هیات های رسیدگی به تخلفات اداری (قطب 3 کشوری)، اظهار کرد: انسان در هر مسئولیتی که باشد مورد آزمایش الهی قرار می گیرد و اگر توفیق پیدا کرد و از آزمایش های الهی سربلند بیرون آمد به درجات بالا دست پیدا می کند.

وی به جایگاه هیات رسیدگی به تخلفات اداری در آموزش و پرورش را مهم عنوان کرد و گفت: بایستی نگرش همکاران را نسبت به این هیات تغییر دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر آموزش قوانین و مقررات به نیروهای ستادی و آموزشی خاطرنشان کرد: بیشتر تخلفات اداری در آموزش و پرورش نشان از عدم آشنایی همکاران با قوانین حوزه ماموریتی خود است.

این مقام مسئول بر استقلال قضایی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان تاکید کرده و گفت: نباید در روند رسیدگی به پرونده های تخلفاتی مداخله کنیم، بلکه باید فضای مناسبی را مهیا کنیم تا اعضای هیات بتوانند با استقلال رای تصمیم بگیرند.

صفری افزود: شایسته است ارتباط بین هیات های رسیدگی به تخلفات اداری با مدیران کل آموزش وپرورش استانها حسنه باشد تا در رسیدگی به تخلفات آرای خوبی اتخاذ شود.

صفری افزود: هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان باید با اتکای جدی بر قوانین و مقررات، رویکردی همراه با رافت و مدارا در بررسی تخلفات کارکنان آموزش و پرورش داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار