مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش وپرورش:

هیات رسیدگی به تخلفات، بازوان نظارتی صیانت از سلامت اداری هستند

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش وپرورش گفت صیانت از مقام معلم در هیات رسیدگی به تخلفات بسیار مهم است و کارکنان این حوزه برای صیانت از حقوق کارکنان و معلمان تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
هیات رسیدگی به تخلفات، بازوان نظارتی صیانت از سلامت اداری هستند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، ابوالفضل پریمی، مدیرکل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی دوره آموزشی اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری (قطب 3 کشوری) متشکل از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و اردبیل که در خانه معلم اردبیل در حال برگزاری است، طی سخنانی اظهار کرد: کشور ایران چه از لحاظ تاریخی و چه از لحاظ جغرافیای سیاسی بدلیل اندیشه ناب اسلامی همیشه در معرض خطر دسیسه های دشمنان قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه انقلاب ایران، انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر در صدد پیشبرد اهداف انقلاب هستیم بایستی تعلیم و تربیت پویایی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش وپرورش هیات های رسیدگی به تخلفات را آخرین نقطه نظارتی حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: اگر هیات های رسیدگی به تخلفات ضعیف باشند تمامی کارکردها و بروندادهای آموزش و پرورش ضعیف خواهند بود.

پریمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: حفظ استقلال هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در صدور رأی و اقدام در جهت کاهش بروز تخلفات اداری، از راهبردهای اصلی در این حوزه است.

وی با بیان اینکه ضمانت اجرایی کارکنان اداری در آموزش و پرورش هیات رسیدگی به تخلفات اداری است، گفت: تجربه نشان داده است، عدم اطلاع از قانون موجب تخلف کارکنان می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش وپرورش با تاکید بر ضرورت ارائه آموزش های تخصصی به نیروهای ستادی و صف در خصوص تخلفات اداری؛ خاطرنشان کرد: بر اساس مطالعات میدانی صورت گرفته ارائه آموزش های تخصصی منجر به ارتقای آگاهی های سازمانی و به تبع آن کاهش تخلفات اداری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار