معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم:

اوقات فراغت تابستان فرصت انس بیشتر دانش‌آموزان با مدارس است

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، در واقع فرصتی مناسب برای انس و الفت بیشتر دانش‌آموزان با مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت تابستان فرصت انس بیشتر دانش‌آموزان با مدارس است

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: اوقات فراغت دانش آموزان فرصت مغتنمی است که از آن باید در راستای تقویت ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و مهارتی دانش آموزان و نیز افزایش شادی و نشاط و تقویت سلامت روحی و اخلاقی آنان بهره گیری کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان عنوان کرد: آموزش و پرورش استان قم با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به دانش آموزان و اولیای آنان در ایام تابستان است.

امینیان ادامه داد: در فرصت فراغت، دانش آموزان ضمن استفاده مفید از این زمان، انس و الفت بیشتری با فضای آموزشگاه ها پیدا می کنند و ان شاء الله سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط مضاعف آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: در راستای تعمیق اهداف ذکر شده، علاوه بر ظرفیت آموزش و پرورش استان از فرصت ها و تجربیات تشکل های دانش آموزی نیز بهره گیری شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: بحمدالله استان قم با وجود مراجع عظام تقلید و همچنین وجود مراکز فرهنگی، هیئات مختلف مذهبی و ظرفیت های عظیم دینی، انقلابی و ارزشی، فرصتی ارزشمند را به وجود آورده تا با همکاری و همدلی، کیفیت طرح های تابستانی را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش استان قم در تابستان 1401 مبنی بر تعطیل نبودن آموزشگاه ها در تابستان، گفت: کانون‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، مدارس، اردوگاه ها و ...همگی جهت برگزاری فعالیت تابستانی آماده ارائه خدمت هستند و امید آن داریم فعالیت‌های خوب و شایسته ای در اوقات فراغت دانش‌آموزان رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار