با حضور قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور؛

‌معاون جدید برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کشور معرفی شد

عبادتی: اخلاق تشکیلاتی حکم می‌کند هر یک از همکاران که برای تشکیلات زحمت کشیدند یا در حال تلاش برای پیشبرد اهداف سازمان هستند، به طور کامل مورد احترام باشند

تهران (پانا) - آیین تودیع سیدهادی دلبری، معاون پیشین برنامه‌ریزی، خوداتکایی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور و معارفه سرپرست جدید این معاونت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
‌معاون جدید برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کشور معرفی شد

در راستای سیاست‌های حرفه‌ای سازمان دانش‌آموزی کشور در دوره جدید مدیریتی برای ارزش‌گذاری به فعالیت‌ها و تلاش‌های همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی سازمان، مراسم تودیع معاون پیشین و معارفه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، خوداتکایی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور با حضور قائم مقام سازمان، اعضای شورای معاونین، مدیرعامل خبرگزاری پانا و جمعی دیگر از مدیران سازمان برگزار شد.

در این آیین، حسین عبادتی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌‌آموزی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و دغدغه‌های چندین ساله سیدهادی دلبری در پیشبرد اهداف سازمان، برای او در مسیر پیش‌رو و فعالیت‌های آتی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این مراسم، محمود غلامی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، خوداتکایی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی کشور معارفه شد.

گفتنی است، عبادتی روز گذشته در جمع مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان فارس با تاکید بر ضرورت قدردانی از تلا‌ش‌ها و فعالیت‌های همکاران سازمان، اظهار داشته بود: «اخلاق تشکیلاتی حکم می‌کند هر یک از همکاران که در گذشته برای تشکیلات زحمت کشیدند یا در حال تلاش برای پیشبرد اهداف سازمان هستند، به طور کامل مورد احترام باشند و انتقال، جابجایی، تودیع و معارفه آنها در یک روند مناسب و همراه با مراسمی ساده باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار