رقابت 300 ورزشکار در رقابت‌های بانوان فرهنگی استان اصفهان

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد رقابت‌های بانوان فرهنگی استان اصفهان در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز با حضور ۳۰۰ ورزشکار از نواحی ۴۱ گانه استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 300 ورزشکار در رقابت‌های بانوان فرهنگی استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، آذر کیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: پس از تعطیلی کرونا، این دوره از مسابقات برگزار شد و امیدوار هستیم که مهر با نشاطی را آغاز کنیم.

وی افزود: تیم‌های منتخب استان در پایان همین ماه در رقابت‌های کشوری که در مشهد برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد و امیدواریم این تیم‌ها بتوانند به خوبی بدرخشند.

امیرپور ادامه داد: این رقابت‌ها در سه رشته والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز با حضور ۳۰۰ ورزشکار از نواحی ۴۱ گانه استان برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در رشته والیبال خمینی‌شهر به مقام اول دست یافت. ناحیه دو نایب قهرمان شد و کاشان و ناحیه پنج به صورت سوم شدند.

وی تصریح کرد: در تنیس روی میز تیمی ناحیه ۵ قهرمان شد، فلاورجان نایب قهرمان شد و ناحیه ۳ بر سکوی سوم ایستاد.

امیرپور در پایان خاطرنشان کرد: در بدمینتون تیمی نجف‌آباد قهرمان شد، خمینی‌شهر به مقام دوم رسید و شاهین‌شهر بر سکوی سوم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار