رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌ غربی:

اردوهاى آموزشى و مهارتى بهترین بستر براى بازآموزى و تقویت مهارت‌های تشکیلاتى مربیان پیشتاز است

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان‌ غربی اردوهاى آموزشى و مهارتى را بهترین بستر براى بازآموزى و تقویت مهارت‌های تشکیلاتى مربیان پیشتاز عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوهاى آموزشى و مهارتى بهترین بستر براى بازآموزى و تقویت مهارت‌های تشکیلاتى مربیان پیشتاز است

حسین عباس‌زاده، در آیین افتتاحیه اردوى آموزشى و مهارتى مربیان خبره جنوب استان آذربایجان غربى که در اردوگاه شهید فهمیده شهرستان شاهین دژ برگزار شد، با تاکید بر برگزارى اردوها و برنامه هاى عملى گفت: اردوهاى تشکیلاتى شأنیت فعالیت سازمان دانش آموزى است؛ برگزارى اردوهاى مهارتى و آموزشى در ایام کرونا با وقفه همراه بود که براى برپایى مجدد آنها باید برنامه ریزى هاى اساسى در سطح استان صورت پذیرد.

وى گفت: مربیان تشکیلات پیشتازان در سطوح مختلف، آگاه به مهارت هاى اردویى و تشکیلاتى هستند و اردوهاى مهارتى و آموزشى بهترین بستر براى بازآموزى و تقویت این مهارت ها هستند.

عباس زاده در خصوص نگاه سازمان دانش آموزى استان به فعالیت هاى تشکیلاتى گفت: یک باور و نگاه تربیتى عمیق نسبت به سازمان دانش آموزى، مربیان، اعضاء و فعالیت هاى آن در سطح استان وجود دارد، حفظ این جایگاه در سطح استان و کشور نیازمند اجراى برنامه هاى دقیق است و اردوهاى مهارتى آموزشى به ویژه برای دانش آموزان قطعا یکى از مهمترین این برنامه ها محسوب مى شود و مورد حمایت مجموعه نظام تعلیم و تربیت است.

وى گفت: امسال برنامه هاى بسیار خوب و مهم در سازمان دانش آموزى استان به اجرا درآمده، دوره هاى آموزشى جداگانه براى مربیان خبره و ارشد شمال، جنوب و مرکز استان، برگزارى مسابقات مناطره در سطح بسیار بالا، نشست هاى تخصصى نمایندگان مجلس دانش آموزى، دوره هاى خبرگزارى پانا در سطوح و رشته هاى مختلف، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکارى، دوره فن بیان، دوره هاى بازمهندسى فعالیت هاى پیشتازان از جمله مهترین این فعالیت ها هستند.

لازم به ذکر است اردوى یک روزه آموزشى و مهارتى مربیان پیشتاز خبره جنوب استان به میزبانى شهرستان شاهین دژ و با حضور اساتید مجرب در اردوگاه شهید فهمیده این شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار