معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل اعلام کرد

جذب رایگان ۱۳ هزار دانش‌آموز بااستعداد کمیته امداد در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی

هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است چراکه تبدیل به ثروت واقعی به نام نیروی انسانی می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش از جذب ۱۳ هزار دانش‌آموز بااستعداد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی به صورت رایگان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جذب رایگان ۱۳ هزار دانش‌آموز بااستعداد کمیته امداد در مدارس غیردولتی و هیات‌امنایی

احمد محمودزاده در آیین تجلیل از مجریان و مدیران مدارس همدل که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: امروز نقش نهاد تعلیم و تربیت در تقویت انسجام ملی و اجتماعی، انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های دینی و ملی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خلق تمدن نوین اسلامی بر کسی پوشیده نیست و رهبر انقلاب پیشرفت‌های علمی کشور را مرهون مجاهدت معلمان به عنوان افسران پیشرفت کشور دانسته‌اند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ‌‌با اشاره به این که در کلام مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) معلم کانون خلق دنیای آینده است، افزود: هرگونه هزینه در این نهاد سرمایه‌گذاری است چراکه تبدیل به ثروت واقعی به نام نیروی انسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی و تنوع مسائل و فراوانی وظایف و ضرورت تحقق مردمی‌سازی آموزش و پرورش موجب شده است مشارکت و زمینه‌سازی برای توسعه واگذاری امور به مردم در دستور کار باشد.

محمودزاده ادامه داد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای به مشارکت ذی‌نفعان در قالب مردمی‌سازی و حکمرانی آموزش و پرورش شده و بر حاکم کردن رویکرد عدالت آموزشی و تربیتی همزمان با حفظ کرامت مردم تاکید شده است‌.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید با تسهیل فرآیندها و بازنگری در قوانین زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاری و خیری و به‌کارگیری توان نهادهای مذهبی و انقلابی، فرصت برابر برای دسترسی همگان به امکانات و خدمات آموزشی را فراهم کنیم.

محمودزاده گفت: طرح مدارس همدل جلوه‌ای موفق و جهادی از مشارکت با نهاد انقلابی کمیته امداد است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول در آموزش و تربیت بیش از 750 هزار دانش‌آموز تحت پوشش باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان این نشست از برگزیدگان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار