مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

فراخواندن ۵۱۹ نفر برای تشکیل پرونده استخدامی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد جهت استخدام در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۹ نفر برای تشکیل پرونده و انجام مصاحبه فراخوانده شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخواندن ۵۱۹ نفر برای تشکیل پرونده استخدامی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

حسنعلی عزت خواه در بازدید میدانی از فرآیند تشکیل پرونده برای پذیرفته‌شدگان با اعلام‌ این خبر گفت: این تعداد بر اساس نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش به منظور تشکیل پرونده و انجام مصاحبه دعوت شدند.
وی افزود: پس از طی مراحل قانونی از بین افراد دعوت شده ۲۳۱ نفر در ۲۳ کد رشته امتحانی پذیرفته و جذب آموزش و پرورش می شوند.

عزت خواه با بیان اینکه زمان تشکیل پرونده برای قبول شدگان مرحله اول از ششم تیرماه آغاز و تا سیزدهم همین ماه ادامه دارد، افزود: پذیرفته شدگان می توانند برای آگاه شدن از زمان و جدول زمانبندی برای تشکیل پرونده به پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه افرادی که در مرحله اول اعلام نتایج پذیرفته شده اند در موعد مقرر برای انجام ثبت نام و تشکیل پرونده مراجعه نکنند به منزله انصراف از استخدام محسوب می شوند.

عزت خواه در این بازدید روند ثبت نام افراد واجد شرایط را خوب و رضایت بخش توصیف کرد و افزود: رضایت پذیرفته شدگان از تکریم گرفته تا تشکیل پرونده برای آنها خود به تنهایی گواه این مدعاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار