مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر منصوب شد

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در حکمی خدا کرم نوروزی را به عنوان مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر منصوب شد

در قسمتی از این حکم آمده است‌:

«ما در آموزش و پرورش احتیاج به تحول داریم» مقام معظم رهبری

جناب آقای خدا کرم نوروزی سلام علیکم نظر به مراتب تعهد تجارب و شایستگی جناب عالی و به موجب این حکم به سمت مدیر سازمان دانش آموزی استان بوشهر پست سازمانی شماره 5123005 منصوب می شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و توجه ویژه به سیاست های دولت مردمی ایران قوی، در تحقق برنامه های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و موید به تاییدات الهی باشید.

انتظار دارد ضمن در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش و بویژه سند تحول بنیادین در پیگیری موارد ذیل اهتمام جدی بعمل آورید.

تلاش در جهت ارتقاءمنزلت و مرجعیت فرهنگان، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی سازمان دانش آموزی استان و مدیریت همه جانبه منابع، تلاش در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و تقویت باورهای دینی و انقلابی، تعامل موثر و اثربخش با اعضاء محترم شورای آموزش و پرورش استان، ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان میهن اسلامی، اهتمام جدی به مصونیت بخشی معنوی و فکری به مدارس و دانش آموزان و حرکت به سمت دانش آموز، معلم، خانواده و مدرسه تراز انقلاب اسلامی.

دوام توفیقات جنابعالی را تحت زعامت مقام معظم رهبری و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم از درگاه احدیت مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار