معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین:

قران کریم‌ انسان را در حالت بیکاری و بی‌حالی نمی پسندد/فیلم

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین در مراسم استانی افتتاحیه پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت استان قزوین گفت با توجه به فرمایشات خداوند متعال در قران کریم یکی از زیبایی‌های قران کریم نپسندیدن سستی و کاهلیست .

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قران کریم‌ انسان را در حالت بیکاری و بی‌حالی نمی پسندد/فیلم

حجت الاسلام والمسلمین حسین محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران اجرای برنامه، همراهی خانواده‌های دانش آموزان در ایام تابستان را پس از دوران کرونا فرصت مناسبی برای شکل گیری فعالیت های مهارتی و تربیتی دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به شعار هر دانش آموز، یک مهارت عنوان کرد: از آنجا که فعالیت‌های تابستانی به خواست و اراده و برمبنای استعداد و علاقه دانش آموزان شکل می گیرد می‌تواند شرایط مناسبی برای شکل گیری تربیت تمام ساحتی در تنوع زیادی از رشته ها و پایگاه های تابستانی به دنبال داشته باشد.

محمدزاده اظهار کرد: از افتخارات همه ما دست اندرکاران و والدین این است که بتوانیم فرزندانمان را برای نظام و انقلاب اسلامی تربیت کنیم چرا که مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز عمدتا همین کودکان، نوجوانان و جوانان هستند.

وی ضمن توصیه به شکل گیری فعالیت های علمی، مهارتی و معرفتی، تاکید کرد: مهارت های آموخته شده باید قابل ارائه و الگو گذاری باشد و در امتداد شعار سال رهبری معظم انقلاب، کاربردی، دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده و موجب هدایت دانش آموزان به سمت نقش آفرینی مثبت در سطح اجتماع شود.

محمدزاده اذعان کرد: در سال جاری بر اساس برش وزارت متبوع استان قزوین متولی شکل دهی ۴۵۰ پایگاه تابستان غنی سازی اوقات فراغت تابستانی و پوشش ۴۵ هزار نفر دانش آموز می باشد که امیدواریم با تمهید مقدمات انجام شده و تلاش همکارانمان در سطح استان بتوانیم رقمی بیش از این را به نتیجه برسانیم.

دانش آموز خبرنگار:آوا حبیب پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار