علی عباسیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز:

پوشش ایرانی اسلامی و مناسب لازمه کار خبرنگاران در عرصه‌های مختلف رسانه است

قزوین(پانا) - مدیریت آموزش و پرورش شهرستان البرزدر دیدار با دانش‌آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا در شهرستان البرزگفت پوشش ایرانی اسلامی و مناسب در واقع لازمه کار خبرنگاران در عرصه‌های مختلف رسانه و خبر است و می‌تواند الگوی مناسبی برای بیننده باشد و یک تصویر زیبایی را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پوشش ایرانی اسلامی و مناسب لازمه کار خبرنگاران در عرصه‌های مختلف رسانه است

دیدار صمیمی دانش آموزان خبرنگار پانا با علی عباسیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان البرز ،اسماعیل سمیعی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آپ شهرستان ،محموداصغری مسئول سازمان دانش‌آموزی،صفدری کارشناس فرهنگی و هنری و عنایتی کار شناس روابط عمومی اداره و خبرنگاران و دانش آموزان عضو خبرگزاری دانش آموزی پانا شهرستان البرز در اتاق کنفرانس اداره آموزش وپرورش شهرستان البرز برگزار شد.

در این جلسه عباسیان مدیرآموزش و پرورش شهرستان با عرض خوش آمدگویی و خسته نباشید به دانش آموزان خبرنگارخطاب به آنها گفت: در مراسمات مختلف از جمله روز بزرگداشت معلم و برگزاری سرود سلام فرمانده در نقاط مختلف شهرستان از نزدیک شاهد تلاشها و زحمات دانش آموزان خبرنگار در تهیه خبر و نمودسازی و نمایش اقدامات فرهنگی و تربیتی برای مخاطبین بسیاری بودم و این تلاشها را ارج می نهم.

وی ادامه داد: پوشش ایرانی اسلامی و مناسب در واقع لازمه کار خبرنگاران در عرصه های مختلف رسانه و خبر است و میتواند الگوی مناسبی برای بیننده باشد و یک تصویر زیبایی را در ذهن مخاطب ماندگار کند.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان افزود: از بهترین تیمهای خبرنگاری دانش آموزی در استان قزوین متعلق به شهرستان البرز است که با جان و دل و با تمام توان در خدمت رسانه و مخاطب است و تلاشهای مضاعفی را در این مسیر از خود به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: فضا برای هنرنمایی وپیشرفت شما دانش آموزان خبرنگار گسترده است و این در ادامه همت وتلاش وخلاقیت شما را می طلبد که تا کجا وتا چه حدی پیشرفت نمایید و برای اعتلای کارخبرنگاری تلاش کنید.

اسماعیل سمیعی،معاونت پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش شهرستان البرز در این جلسه ضمن تقدیر از دانش آموزان خبرنگار به تبیین کار خبرنگاری و توجیه شیوه های مناسب خبر و خبررسانی پرداخت و گفت:خبرنگارکسی است که آنچه را که دیگران نمی‌بینند و نمی‌شنوند او می بیند و می شنود و از آن خبر می سازد و توجه مخاطب را به آن جلب می کند.

وی پوشش رسمی و حفظ ظاهر،روال حرفه ای کار،شناخت واشراف به قوانین کاری،داشتن بیان و گفتار و داشتن اطلاعات عمومی و دیگر موارد از این دست را از شاخصه ها و ملزومات کار خبرنگاری دانست و دانش آموزان خبرنگار را به مطالعه بیشتر در خصوص کار خبرنگاری توصیه و تشویق کرد.

در ادامه جلسه محمود اصغری، مسئول سازمان دانش آموزی،صفدری کارشناس فرهنگی وهنری و عنایتی کارشناس روابط عمومی در خصوص کار خبر نویسی و استفاده از تیترهای خبری پرمحتوا و شاخص با استفاده از ظرفیت و بکارگیری خلاقیت در خصوص ثبت و ضبط خبر مواردی را بیان کردند و دانش آموزان خبرنگار حاضر در جلسه نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و همچنین مشکلات و خواسته های خود را بیان کردند.

دانش آموز خبرنگار:آوا حبیب پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار