تقدیر از دبیرستان «روشنگر» در طرح مدارس همدل کمیته امداد قم

قم(پانا) - آیین تجلیل از مدیران نیکوکار شرکت کننده در طرح ملی مدارس همدل به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و دبیرستان دخترانه غیرانتفاعی روشنگر به نمایندگی از مدارس همدل قم مورد تقدیر قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دبیرستان «روشنگر» در طرح مدارس همدل کمیته امداد قم

آیین تجلیل از مدیران نیکوکار شرکت کننده در طرح ملی مدارس همدل قم به صورت ویدیو کنفرانس در مشهد مقدس و همزمان در سالن همایش کمیته امداد قم برگزار و دبیرستان دخترانه غیرانتفاعی روشنگر پردیسان قم به نمایندگی از 23 مدرسه همدل استان مورد تقدیر قرار گرفت.

محسن مسعودیان مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قم در این آئین طی سخنانی با تاکید بر اهتمام جدی این نهاد برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدارس همدل گفت: طرح ملی مدارس همدل از سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ با همکاری کمیته امداد امام (ره) و وزارت آموزش و پرورش در کشور به اجرا گذاشته و در نخستین سال این طرح، ۱۶ نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت اما مستعد و نخبه به شکل رایگان در مدارس غیرانتفاعی، نمونه دولتی و هیات امنایی استان ثبت‌نام شدند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۳۶ نفر با تخفیف از ۳۰ درصد تا ۷۰ درصد در این مدارس گفت: در نتیجه آمار دانش‌آموزان بهره‌مند از این طرح که هدف عمده آن ایجاد عدالت آموزشی و تربیتی است، به ۱۵۲ نفر رسید.

مسعودیان در ادامه با اشاره به رشد ۲.۵ برابری دانش‌آموزانی که به صورت رایگان از خدمات این طرح استفاده کردند بیان داشت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ نیز از ۴۳ دانش‌آموز نیازمند اما به لحاظ درسی، قوی و ممتاز به صورت مجانی در مدارس مذکور ثبت‌نام به عمل آمد.

وی افزود: ۱۶ مدرسه غیر دولتی، سه مدرسه هیات امنایی و چهار مدرسه نمونه دولتی در این طرح مشارکت داشتند.

در این آیین، احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار