مدیر کل کمیته امداد خوزستان خبر داد

اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

اهواز (پانا)- مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح مدارس همدل برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی

جمال شیبه ، ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت وگسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی را از جمله اهداف اجرای طرح مدارس همدل عنوان کرد.
وی با بیان اینکه 530 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح مدارس همدل تحصیل می‌کنند، گفت: 280 مدرسه در طرح مدارس همدل در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس با این نهاد همکاری دارند.
شیبه افزود:طرح مدارس همدل با همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش‌ و پرورش طراحی و اجرا شده است که به ‌واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت رایگان این نهاد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی بهره‌مند می‌شوند.
وی طرح مدارس همدل را الگویی موفق در ترویج فرهنگ خیر و احسان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان نیاز به رابط فرهنگی در جهت ایجاد عزت نفس و مشارکت در برنامه ها و کشف استعدادها دارند.
گفتنی است طرح ملی مدارس همدل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی، در استان نیز با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.
شایان ذکر است، آئین تجلیل از مدیران مدارس همدل همزمان با سراسر کشور در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان برگزار ‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار