هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج فرهنگیان بازوی قدرتمند فکری آموزش و پرورش است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج فرهنگیان بعنوان بازوی قدرتمند فکری آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: بدون شک خرد جمعی در پیشبرد اهداف ترسیم شده در آموزش و پرورش راهگشا خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هیئت اندیشه ورزان کانون بسیج فرهنگیان بازوی قدرتمند فکری آموزش و پرورش است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهارکرد: هر کشوری که منابع انسانی توانمند، قدرتمند و باسواد دارد، در حوزه های مختلف به پیشرفت های چشمگیری نایل شده است.

وی افزود: تربیت و استفاده از نیروهای انقلابی، ولایی، متدین و ... از اهداف آموزش و پرورش می باشد که بحمدالله آموزش و پرورش استان اردبیل در بکارگیری افراد انقلابی خوب عمل کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر ساماندهی مدیران مدارس و انتخاب آن ها بر اساس شاخص های انقلابی و تربیتی بیان کرد: مدیران مدارس باید از ظرفیت ها و برنامه ها مختلف برای ایجاد یک کارگاه تربیتی برای دانش آموزان استفاده کنند.

صفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تکریم و ارتقا منزلت معلمان بعنوان سیاست های دولت سیزدهم و آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تصویب طرح رتبه بندی بعد از سالها در دولت سیزدهم نشان از این دارد که دولت آقای ریئسی نسبت به شان و منزلت معلمان توجه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: قطعا همه معلمان مشمول طرح رتبه بندی خواهند شد و ان شاء الله بزودی این طرح برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش 750 فعالیت پرورشی و فرهنگی در استان اجرا می کند، اظهار کرد: از میان 750 فعالیت، 60 فعالیت آموزشی و پرورشی بعنوان برنامه های شاخص انتخاب شده است تا در این خصوص برنامه ریزی لازم تدوین گردد.

صفری در پایان گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورش در راستای قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برای حاضران ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار