تبیین دستاورد‌های انقلاب برای دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مجلس دانش‌آموزی است

مشهد (پانا)-معاون آموزش و متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد دستاورد‌های انقلاب اسلامی که با زحمات زیاد بدست آمده و یکی از رسالت‌های مجلس دانش‌آموزی تبیین این دستاورد‌ها برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاورد‌های انقلاب  برای دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مجلس دانش‌آموزی است

محمود رضایی گفت در نشست افتتاحیه مجلس دانش آموزی دختران استان گفت: مجلس دانش آموزی یک مجلس صنفی و مشورت است، هر وقت ما به دانش آموزان اعتماد کردیم موفق بوده ایم و آنها سرمایه های ارزشمند در کشور هستند، دانش آموزان ما در دوران دفاع مقدس رسالت خود را به درستی انجام داده اند.
وی ادامه داد: ما در دوران کرونا جلوه های ویژه ای از معلم ها و دانش آموزان را مشاهده کردیم فرصت هایی که بعد از دوران کرونا ایجاد شده است باعث تقویت سواد رسانه ای همکاران و دانش آموزان شده است، یکی از راهبردهای دستگاه تعلیم و تربیت آموزش تلفیقی و آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی است.
رضایی گفت :حضور دانش آموزان در مجلس دانش آموزی از جلوه های ارزشمند دانش آموزی است، در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، جوانان را سرمایه های ارزشمند این کشور می دانند.
وی بیان کرد :دانش آموزان باید با دستاورد های انقلاب آشنایی داشته باشند، این دستاورد ها حاصل زحمات شهدا و جوانان انقلابی این کشور است.
رضایی ادامه داد : دستاورد های انقلاب اسلامی که با زحمات زیاد بدست آمده رسالت مجلس دانش آموزی تبیین این دستاورد ها برای دانش آموزان است، مجلس دانش آموزی می تواند تاثیر گذار باشد.

خبرنگار دانش آموز: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار