تشکیل کمیته تخصصی طرح اوقات فراغت تابستانی شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - جلسه کمیته تخصصی اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ، در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمیته تخصصی طرح اوقات فراغت تابستانی شهرستان کوهرنگ

در این نشست که با حضور رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان، اعضای کمیته اوقات فراغت متشکل از کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی و مدیران مراکز تابع این حوزه برگزار شد؛ در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی و فرهنگی برای راه اندازی پایگاه های تابستانی، برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در این جلسه، با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد: مدیریت و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان،ضمن فراهم آوردن زمینه های لازم برای پیشرفت درسی و پرورشی آنها و جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموزان، سبب می شود دانش آموزان مهارت های لازم را در زمینه های مختلف فراگیرند و استعداد ها و توانمندی های خود را شکوفا و تقویت کنند.

وی در ادامه افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، همت مسئولان آموزش و پرورش را می طلبد بنابراین لازم است که آموزش و پرورش حداکثر توان و امکانات خود برای این امر بکار گیرد. تا دانش آموزان، از تعطیلات تابستان و فرصت هایی که در اختیار دارند، بهترین استفاده را داشته باشند.

شایان ذکر است که رضا شیروانی در پایان این نشست از برنامه ریزی برای فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در تابستان۱۴۰۱ به مدت ۸ هفته از هفته دوم تیرماه درمدارس، کانون فرهنگی و تربیتی، اردوگاه دانش آموزی، دارالقرآن، پژوهش سرای دانش آموزی، مجتمع و سالن های ورزشی،کانون پرورش فکری و تشکل های دانش آموزی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

دانش آموز خبرنگار: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار