اعلام زمان بررسی مصاحبه پذیرفته شدگان استان فارس در آزمون استخدامی

شیراز(پانا)-مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش فارس، زمان بررسی مدارک و مستندات و مصاحبه پذیرفته شدگان استان فارس در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1400 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان بررسی مصاحبه پذیرفته شدگان استان فارس در آزمون استخدامی

عبدالرسول سبحانی‌فرد اظهار کرد: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌توانند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه باتوجه به جدول زمان بندی به آدرس اینترنتی https://eform.farsedu.ir/8424 و با دردست داشتن مدارک مورد نیاز به آدرس شیراز- حدفاصل چهارراه باغ تخت و میدان قائم (اطلسی) خیابان شهید تیمور فروغی - خیابان ذکاء الملک -آموزشگاه ابتدایی برکاتی در تاریخ‌های مربوطه مراجعه کنند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش فارس ادامه داد: عدم مراجعه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و انجام مصاحبه در زمان مقرر، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق اعتراض ندارد.
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش فارس افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به داوطلبان توصیه می‌شود با همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده و زدن ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت کرده و از آوردن همراه به محل بررسی مدارک و مصاحبه جدا خودداری کنند.
سبحانی‌فرد بیان کرد: درصورت ناقص بودن مدارک یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش) فرد متقاضی جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی ( مصاحبه و... ) محروم می‌شود.
سبحانی فرد گفت: افرادی که جزء پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت هستند، در صورتی که به نمرات و درصدهای خود در مرحله اول آزمون استخدامی، معترض باشند، می توانند به قسمت «سیستم پاسخگویی اینترنتی» پرتال سازمان سنجش مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.
وی با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان صرفاً با توجه به رشته و زمان اعلام شده به محل بررسی مدارک و مصاحبه مراجعه کنند گفت: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی در مرحله بررسی مدارک و مصاحبه نیاز به تکمیل فرم اطلاعات فردی و تحویل به هسته گزینش نیستند و پس از اعلام نتایح نهایی در خصوص تکمیل فرم اطلاعات فردی اطلاع رسانی می‌شود.
مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش فارس افزود: معرفی شدگانی که به کوید 19 مبتلا و در حالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند، به شرطی که در طول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آن‌ها ، توسط والدین یا وکیل قانونی ارائه شود، مصاحبه از این گونه افراد حداکثر بیستم تیرماه، درصورت تایید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش و پرورش صورت می‌گیرد. در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسور نیست.
سبحانی فرد خاطر نشان کرد: مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب است و در هر مرحله از مراحل امتحان مشترک فراگیر، در صورت احراز اشتباه بودن اطلاعات داوطلب به عمد، وی از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم صادره لغو و بلا اثر می‌شود.

وی اظهار کرد: دو نسخه تصویر کارنامه قبولی آزمون استخدامی، چهار قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری، اصل شناسنامه و یک سری کپی از تمام صفحات آن، اصل شناسنامه همسر و فرزندان و یک سری کپی از تمام صفخات آن، اصل کارت ملی و یک برگ کپی پشت و روی آن، اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد" شغل -محل انتخابی") و یک برگ کپی آن، اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده کرده‌اند و یک دو برگ کپی آن، اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهیمه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده و یک برگ کپی آن از جمله مدراک لازم برای مصاحبه به شمار می‌رود.

وی افزود: دانش‌آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع کرده و دوره آموزش نظامی خود را پیموده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه کنند.

سبحانی‌فرد در تشریح دیگر مدارک مورد نیاز مصاحبه شوندگان افزود: اصل معرفی نامه رسمی و کپی آن، به تاریخ روز از سازمان بهزیستی برای معلولین، پوشه و گیره دو عدد (خواهران رنگ سبز و برادران رنگ قرمز)، افرادی که سوابق خدمت غیررسمی در دستگاه‌های اجرایی از تاریخ 22 بهمن 1357 به بعد دارند، لازم است گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی در نامه رسمی از دستگاه مورد نظر برای واحد پذیرش ارائه کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش فارس بیان کرد: فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان برای افراد متقاضی استفاده از امتیازات نخبگان، اصل مدرک مربوط به حافظان قرآن (درجه 1 تا5) با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی و یک برگ کپی آن (صرفا برای رشته های دبیری معارف و مربی امور تربیتی مدارس)، گواهی‌های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتر (برمبنای گواهی رسمی و معتبر) با توجه به نمون برگ شماره 6 پیوست این اطلاعیه از دیگر مدارک مورد نیاز است.
به گفته وی، مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها را معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود، معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل، معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران است.

سبحانی‌فرد گفت: همچنین برای انجام مصاحبه استخدامی معرفی شدگان(چندبرابر ظرفیت) باید فرم اعلام آمادگی را نیز از اینجا دریافت و پس از تکمیل به همراه داشته باشند.
وی تاکید کرد: ارائه مدارک کمی (ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی) صرفا در زمان بررسی مدارک و مصاحبه قابل قبول بوده و بعد از روز مصاحبه، امکان ارائه مدارک جدید مقدور نیست.
وی گفت: داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند، برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، تکمیل فرم استشهاد محلی و به همراه داشتن آن پس از تأیید مرجع مربوطه در زمان مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش برای بررسی مدارک الزامی است.
وی ادامه داد: درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره کسب شده کسر می‌شود و وضعیت داوطلب براساس نمره کسب شده جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار می‌گیرد.
سبحانی‌فرد خطاب به دواطلبان سهمیه عشایر گفت: علاوه برفرم استشهاد محلی می بایست تاییدیه اداره کل عشایر فارس را نیز به همراه داشته باشید.
وی ادامه داد: داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می‌کنند، مشروط بر ارائه استشهاد محلی مبنی برتایید ساکن بودن فعلی فرد درشهر مورد تقاضا است.
برای دسترسی به اطلاعیه زمان بررسی مدارک و مستندات و مصاحیه آزمون استخدامی سال 1400 اینجا را کلیک کنید.
ساعت شروع کار مرکز مصاحبه صبح ها از ساعت 8 الی 30: 12 و بعد از ظهرها از ساعت 30: 13 الی 30: 15 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار