آغاز فعالیت بیش از 867 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در فارس

شیراز (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه شعار امسال پایگاه‌های تابستانی «هر دانش‌آموز یک مهارت است»، گفت‌ تاکنون بیش از 867 پایگاه تابستانی در فارس ثبت شده و بیش از 87 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های تابستانی این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت بیش از 867 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در فارس

علیرضا شادباش در مراسم افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانیِ اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به آیات قرآنی در خصوص اوقات فراغت گفت: این نشان دهنده اهمیت اوقات فراغت و ظرفیت نهفته در این اوقات است.

شادباش با اشاره به اینکه تفسیر نمونه به عنوان یکی از کتاب‌های بزرگ تفسیر قرآن، در روزهای تعطیل و اوقات فراغت نوشته شده است، گفت: این نیز به نقش و اهمیت اوقات فراغت در بالندگی فکری اشاره دارد.

وی ادامه داد: اوقات فراغت برای انسان وجود ندارد و ما انسان‌ها همواره باید به دنبال یادگیری باشیم، چراکه مهم‌ترین موضوع برای زندگی انسان یادگیری است و شما دانش‌آموزان با مهارت آموزی و ارتقاء خود می‌توانید انسان‌هایی تاثیر گذار برای تمدن اسلامی باشید.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی، پیشرفت کنونی در کشور ما وجود نداشته است، گفت: با وجود مشکلات امروز، ایران موفق به ساخت موشک نقطه‌زن شده است و اختصاص یک ضلع پنتاگون به ایران نشان‌دهنده قدرت و اقتدار کشور ما است.

شادباش با اشاره به اینکه نوجوانان ایران سرشار از استعداد و زمینه‌ساز تمدنی بزرگ در دنیا هستند گفت: در مسیر دستیابی ایران به قدرت اول دنیا قدم‌گذاری شما دانش‌آموزان در مسیر یادگیری اهمیت زیادی دارد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار