تسریع در اجرای پل نیمه تمام روستای تیله نو‌‌ گلوکاه

گلوگاه (پانا) - در پی بازدید استاندار مازندران از پل نیمه‌تمام روستای تیله نو شهرستان گلوگاه و دستور به تکمیل آن، اجرا و تکمیل این پروژه سرعت یافته است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در اجرای پل نیمه تمام روستای تیله نو‌‌ گلوکاه

سیدرضا هاشمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان گلوگاه، از فعال شدن این پروژه پس از یک هفته از سفر استاندار خبر داد و گفت: عملیات تکمیل این پروژه تسریع یافته و در مرحله چهار گوشواره پل قرار دارد.

هاشمی همچنین در خصوص طرح هادی روستایی در شهرستان عنوان کرد: بنا شد نسبت به اجرای یک فاز طرح هادی در روستاهای لت کومه و کلکت در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۱ به عنوان روستاهای جدید اقدام شود.

وی بیان کرد: تاکنون کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پیگیری این مصوبه تشکیل نشده است و این مسأله در دستور کار قرار دارد.

مدیر بنیاد مسکن گلوگاه در ادامه گفت: همچنین مقرر شد در مسأله زیرسازی درون بافت روستای مصیب محله مساعدت و کمک صورت گیرد؛ به همین منظور هفته گذشته معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان از این روستا بازدید کرد و تصمیماتی اتخاذ شد و با دهیاری روستا نیز هماهنگی هایی صورت گرفت‌.

هاشمی در خصوص ۸ واحد مسکونی روستای مصیب محله که دستور بازسازی آنها از طرف استاندار صادر شده بود نیز گفت: بنیاد مسکن به استعلامات پاسخ داد و مقرر شد که دهیار روستا نسبت به پاسخ منابع طبیعی پیگیری کند تا پس از صدور پروانه ساخت، بنیاد مسکن در زمینه اعطای وام ساخت و بلاعوض اقدام کند‌.

دانش آموز خبرنگار: ماهان عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار