دوقلوهای پرسپولیس از یکدیگر جدا می‌شوند

تهران (پانا) - تعیین تکلیف وضعیت دو بازیکن تاجیک پرسپولیس یکی از چالش‌های نقل و انتقالات این تیم است و گفته می‌شود این دو بازیکن تاجیکی که به نام رحمان و رحیم (بازیگران سریال پایتخت) شناخته می‌شوند در سال جاری از یکدیگر جدا می‌شوند و هر کدام سرنوشت متفاوتی خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دوقلوهای پرسپولیس از یکدیگر جدا می‌شوند

باشگاه پرسپولیس در حالی فرایند نقل و انتقالاتی خود را به سرعت پیش می‌برد که پیش از آغاز پنجره تابستانی دو رقمی شدن فهرست خروجی سرخپوشان محتمل به نظر می‌رسید و حالا پس از عدم تمدید قرارداد ۸ بازیکن، همه منتظر جدا شده بعدی قرمزها هستند.

در همین حال باتوجه به سهمیه محدود بازیکن خارجی در لیگ برتر ایران، تعیین تکلیف دو مدافع تاجیکی و همچنین ازبک، اهمیت زیادی برای باشگاه پرسپولیس داشت تا به این ترتیب قرمزها وارد مارکت خارجی نیز بشوند.

نکته مهم اینکه هر سه خارجی پرسپولیس در فهرست بزرگسالان قرار دارند اما با این حال به نظر می‌رسید باتوجه به علاقه یحیی برای جذب بازیکن خارجی جدید، آنها به سمت در خروجی هدایت شوند.

نکته مهم درباره دو بازیکن تاجیک پرسپولیس این بود که آنها دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند اما با این حال و در شرایطی که یحیی هنوز نظر خود را درباره آنها ابراز نکرده بود، پیش بینی می‌شد آنها هم جدا شوند اما به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس دیدگاه دیگری دارد.

منوچهر صفروف که در پست دفاع راست یکی دو بازی برای پرسپولیس انجام داد، مورد توجه یحیی قرار ندارد و در لیست مازاد او قرار گرفته و باشگاه باید هرچه زودتر برای توافق با این بازیکن اقدام کند چراکه وی می‌تواند مدعی دریافت رقم قرارداد فصل آینده بشود.

اما وحدت حنانوف ماجرای دیگری دارد و یحیی که از او به تناوب در پست دفاع مرکزی استفاده می‌کرد، قصد حفظ این بازیکن را دارد.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و مسیر نقل و انتقالات پرسپولیس به چه سویی می‌رود اما به نظر می‌رسد حنانوف بازیکنی باشد که فصل آینده نیز در فهرست سرخپوشان قرار بگیرد. او تا پایان قراردادش بازیکن بزرگسال نخواهد بود.

باتوجه به جذب گئورگی گولسیانی و استخدام احتمالی مهاجم برزیلی، باشگاه پرسپولیس با حفظ وحدت حنانوف همچنان امکان خرید یک خارجی دیگر را هم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار