فرماندار ملارد تأکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه در جهت رفاه دانش‌آموزان و والدین آن‌ها‌ ضروری است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در آیین افتتاح برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان‌های تهران در ملارد گفت لازم است برای رفاه وضعیت دانش‌آموزان و خانواده‌ها از تمام ظرفیت‌های منطقه استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه در جهت رفاه دانش‌آموزان و والدین آن‌ها‌ ضروری است

جابر کریمی، فرماندار ملارد در آیین افتتاح برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در مدرسه طاها بیان کرد: در حال حاضر، در دولت سیزدهم، فصل جدیدی از خدمات‌رسانی با حضور مدیران تازه‌نفس و‌ جوان در حال ورق خوردن است و شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی در حوزه آموزش و پرورش باعث شده تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی ادامه داد: لازم است در حوزه آموزش و پرورش، از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت رفاه دانش‌آموزان و والدین آنها استفاده شود و با استفاده از نیروهای توانمند، متخصص و برنامه‌ریزی منسجم کوتاه‌مدت و بلندمدت، شاهد روند رو به رشد این مجموعه باشیم.

کریمی ضمن اشاره به محرومیت این منطقه و جمعیت بالای این شهرستان افزود: سرانه‌های مختلف نسبت به جمعیت کم است و در حوزه آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی هم این کمبود وجود دارد، اما با برنامه‌ریزی درست، حضور خیرین و همراهی نهادها، تا حدی این مشکل برطرف شده است.

وی تصریح کرد: از لحاظ کیفی نیز در شورای آموزش و پرورش، مسائل مختلف مطرح و بررسی می‌شود و گواه این همیاری، موفقیت‌های درخشان فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه در سطوح و عرصه‌های مختلف است.

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد نیز طی سخنانی بیان کرد: تعداد پایگاه‌های سنجش اختصاص یافته در شهرستان ملارد، ۵ پایگاه در مدارس طاها، امام حسین(ع)، برکت رضوی، علاقمند و ستایش است و با توجه به جمعیت بالا، انتظار می‌رود مسئولین نگاه و همراهی ویژه‌ای به افزایش پایگاه‌های سنجش در این منطقه داشته باشند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های سنجش از امروز کار خود را شروع می‌کنند و حدود ۱۰ هزار نفر نوآموز مورد سنجش قرار می‌گیرند، اتفاق خوبی که در این پایگاه‌ها رخ می‌دهد، این است که در هر مدرسه اتاق انتظار والدین تعبیه شده که همزمان با سنجش فرزندان آنها، برنامه‌های مشاوره‌ای، مهارت‌های فرزندآوری و تربیت فرزند، ارتباط خانواده و مدرسه به آنها ارائه می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار