تابستانی با نشاط در انتظار دانش‌آموزان شهرستان بهارستان

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در طی برگزاری جلسه ستاد اوقات فراغت، از برنامه‌های پرمحتوای این منطقه در راستای ایجاد تابستانی با نشاط برای دانش‌آموزان منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تابستانی با نشاط در انتظار دانش‌آموزان شهرستان بهارستان

در جلسه ستاد اوقات فراغت، مصطفی کلانتری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص مشارکت و مساعدت ارگان‌های فراسازمانی در جهت برگزاری پایگاه‌های اوقات فراغت گفت: قسمتی از هزینه‌های اردوی نشاط یک روزه دانش‌آموزی از مشارکت مردمی و برون سازمانی تهیه می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین پایگاه‌های تابستانی، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

در ادامه غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت بدنی درخصوص جذب حداکثری دانش‌آموزان در پایگاه تابستانی و مشارکت عوامل اجرایی و آموزشی مدارس عنوان کرد: شهریه کلاس‌های تقویتی، جبرانی، هنری، فرهنگی و مهارتی بعد از دریافت دستورالعمل استانی تعیین و مشخص می‌شود.

علی طالب‌نیا روشن، کارشناس اردو و فوق برنامه، نیز در خصوص پایگاه تابستانی گفت: این اردوها با برگزاری افتتاحیه از هفتم تیر ماه شروع و پایان آن پانزدهم شهریور ماه همراه با برگزاری اختتامیه است و روزهای کاری پایگاه‌های تابستانی مدارس، سه روز در هفته در نوبت صبح و عصر مدارس بوده ولی سالن‌های ورزشی، کانون فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، پژوهش.سرا و هسته مشاوره شش روز هفته بصورت صبح و عصر فعالیت خواهند داشت‌.

وی بیان کرد: امسال اردوی زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس و اردوی یک روزه جهت ایجاد نشاط و استفاده دانش‌آموزان از فضای اردوگاه شهید منتظری شهریار فعال خواهد بود.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار