سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ:

ضرورت حساسیت ویژه بر تربیت دانش‌آموزان جهت مسئولیت‌پذیری

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ عنوان کرد بر تربیت دانش‌آموزان باید حساسیت ویژه به خرج داد تا افرادی مسئولیت‌پذیر به جامعه تحویل داده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حساسیت ویژه بر تربیت دانش‌آموزان جهت مسئولیت‌پذیری

جلسه آموزشی و توجیهی مدیران مدارس متوسطه با حضور صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، ابوطالب حیدرزاده، مسئول حراست آموزش و پرورش، اسفندیار عقبائی مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش، عباس دهقان نژاد مسئول آموزش متوسطه دوم، سعید معدنی پور سرپرست فنی حرفه ای و کاردانش و مدیران مدارس متوسطه این شهرستان با محوریت بررسی بازگشایی مدارس و کیفیت بخشی مسائل آموزشی، پرورشی و بهداشتی دانش آموزان در محل سالن اجتماعات کانون شهید مطهری برگزار شد.

صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش در ابتدای مراسم ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از زحمات مدیران مدارس گفت: همه ارکان جامعه از آموزش و پرورش عبور می کنند و باید بر تربیت آنها حساسیت ویژه ای داشته باشیم تا افرادی مسئولیت پذیر و انقلابی به جامعه تحویل دهیم.

وی بیان کرد: مدیران مدارس باید دانش آموزان ضعیف را شناسایی و توجه بیشتری به آنها داشته باشند و فعالیت این دانش آموزان را هر روز رصد کنند.

پورروستا بر تشکیل شورای دبیران تاکید کرد و گفت: شورای دبیران باید هدفمند باشد و با همفکری دبیران می توان بسیاری از مسائل و مشکلات مدرسه را به نحو احسن حل کرد.

وی در ادامه افزود: مسائل مربوط به آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی توسط مدیران مدارس بصورت جدی پیگیری شده و انشالله سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ با آمادگی هر چه بهتر آغاز و دانش آموزان، مدیران و معلمان مدارس بدون هیچگونه دغدغه ای در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش می پردازند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان در پایان از مدیران مدارس خواست دانش آموزان و معلمان مبتکر و خلاق شناسایی شوند تا با توجه به شعار سال که تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین است، آنها را مورد حمایت خود قرار دهیم.

اجرای دقیق برنامه مستند بر سند تحول بنیادین در طول برنامه ششم توسعه در مدارس، برنامه ریزی برای ایجاد انگیزه و نشاط در دانش آموزان برای حضور در مدارس با شروع سال تحصیلی جدید، استفاده از انجمن اولیا و مربیان برای ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در مدارس، تشکیل مستمر شورای دبیران و انجمن اولیا و مربیان، رصد وضعیت خرید کتاب دانش آموزان و مستندسازی فعالیت های مرتبط با سند تحول بنیادین از دیگر مواردی بود که سرپرست آموزش و پرورش شهرستان برای مدیران مدارس شهرستان ارائه کرد.

در ادامه اسفندیار عقبائی مسئول ارزیابی عملکرد و ابوطالب حیدرزاده مسئول حراست بر اساس آیین نامه اجرایی مدارس، نکات و قوانین اجرایی را به مدیران مدارس ارائه کردند.

در پایان هر یک از مدیران مدارس به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار