وزیر آموزش و پرورش:

حرکت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین و الگوی انقلاب اسلامی است

شیراز (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد حرکت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای الگوی انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حرکت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین و الگوی انقلاب اسلامی است

یوسف نوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: جایگاه نماینده مقام معظم رهبری در استان‌ها، جایگاه ویژه‌ای است و راهبری هیات اندیشه‌ورز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان از سوی آن‌ها، اثرات بسیار خوب و با برکتی برای آموزش و پرورش دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش ما حرکت آموزش و پرورش بر مدار آرمان های انقلاب اسلامی و نظام است، گفت: آموزش و پرورش باید خود را به صورت یک نظام تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی، به معنای واقعی نشان دهد .

وی با اشاره به اجرای سند 2030 توسط کشور های مختلف اسلامی، گفت: آموزش و پرورش ما باید از الگوی خاص خود استفاده کند و این مهم در سند تحول بنیادین مطرح شده و نظام تعلیم و تربیت با اکسیر انقلاب اسلامی است که نظام متفاوتی خواهد بود.

نوری پیشرفت و متمایز بودن آموزش و پرورش را ناشی از اجرای سند تحول بنیادین دانست و گفت: برای اینکه چرخه آبادانی و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت حاصل شود، باید به دور از الگو برداری و اقتباس گری از نظام های دیگر، در مسیر اجرای سند تحول و اسناد بالادستی آموزش و پرورش پیش برویم و الگوی خاص خود را داشته باشیم، بنابراین تصمیم داریم تا این کار را با توجه به آموزه های دینی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار