بهره‌برداری از ۴۲ مجموعه و فضای ورزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در فارس

شیراز (پانا) - ۴۲ مجموعه و فضای ورزشی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی، در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان فارس امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار فارس، افتتاح شد؛ ۲۴ مورد از این پروژه‌ها پیش از این افتتاح شده بود و امروز ۱۸ مورد از این پروژه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
 بهره‌برداری از ۴۲ مجموعه و فضای ورزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش در فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم با اشاره اینکه اعتبارات آموزش و پرورش، در دوماه پایانی سال ۱۴۰۰، در بهمن‌ماه و اسفندماه نسبت به ده ماهه قبل رشد ۱۰ برابری داشته است، گفت: اعتبارات ورزشی آموزش و پرورش از ۶۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان در انتهای سال ۱۴۰۰ رسید که حاصل تلاش‌ها و زحمات وزیر آموزش و پرورش بود.

وی ادامه داد: از محل تامین این اعتبارات تلاش شد تا مدارس به عنوان کانون محله تقویت شوند و به ساحت زیستی بدنی مورد تاکید سند تحول بنیادین توجه ویژه‌ای شود.

ستاری‌فرد افزود: در همین راستا در همین مدت کوتاه در فارس ۸۹ فضای ورزشی جدید و ۵۴ فضا مرمت و تعمیر شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، اعتقاد ما این است که اگر قرار است ساحت‌های زیستی و بدنی در بین دانش‌آموزان محقق شود، باید به فضای ورزشی مدارس توجه ویژه‌‌ای شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۴۲ فضای ورزشی و ورزشگاه در استان فارس که با نام شهید قاسم سلیمانی انجام شده‌است، گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها در این ۹۰ روز انصافا کار جهادی و تحولی عظیم بوده است شد که به همت مدیریت و مسولان جهادی در استان فارس رقم خورده است.

۴۲ فضای ورزشی و ورزشگاه امروز در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی، در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار فارس، افتتاح شد.

خبرنگار: سیده مریم ترابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار